تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819131981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت شناسايي اهليت سرمايه‌گذاران براي استفاده از تسهيلات صندوق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۶ب.ظ)
رئيس هيات عامل صندوق توسعه ملي خبر داد: ضرورت شناسايي اهليت سرمايه‌گذاران براي استفاده از تسهيلات صندوق شناسايي اهليت سرمايه‌گذاران و صاحبان صنعت و همچنين بخش خصوصي واقعي براي دريافت تسهيلات و استفاده از منابع صندوق توسعه ملي بسيار مهم است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد صفدر حسيني رئيس هيات عامل صندوق توسعه ملي، با بيان اين مطلب در نشست با جمعي از استانداران گفت: نقش استانداران در توسعه استان‌ها، بهبود وضعيت فعلي اقتصاد و همچنين خروج از رکود، نقش مهمي است. صندوق نيز به اين نقش واقف بوده و شرايط را براي آن‌ها فراهم خواهد کرد.
وي با بيان اينکه اگر دولتي موفق بوده به دليل عملکرد مجموعه استانداران و تحرک به وجود آمده توسط آنان در بدنه اقتصاد بوده است، افزود: صندوق توسعه ملي به عنوان يک پديده نوظهور مي‌تواند نقش مهمي در تحقق آرمان‌هاي قانون اساسي و اهداف سند چشم انداز ايفا نمايد.
وي تأکيد کرد که اولويت هاي مطرح شده در سياست کلي اقتصاد مقاومتي، اولويت‌هاي جدي صندوق توسعه ملي است. صندوق توسعه ملي سعي دارد که آن‌ها را در مديريت پرتفوي صندوق مورد توجه جدي قرار دهد.
به گفته وي، 80 درصد منابع صندوق توسعه ملي ارزي است و بايد در طرح هاي اقتصادي که داراي توجيه فني و مالي و اقتصادي است، سرمايه گذاري شود.
رئيس هيئت عامل صندوق توسعه ملي اشاره کرد: نبايد صندوق توسعه ملي به سرنوشت حساب ذخيره ارزي دچار شود و لذا يکي از اصول مهم و مستحکم ارائه تسهيلات اثر بخش بودن و بازگشت منابع آن است. در انتخاب طرح ها بايد دقت لازم و کافي بعمل آيد. با توجه به کميابي منابع، نبايد به دنبال طرح هاي خرد و بي تأثير و کم فايده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن