تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820820895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به طرح های استان ها تسهیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روند پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به طرح های استان ها تسهیل شد همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: تصمیماتی مبنی بر روان سازی روند پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به طرح های معرفی شده استان ها، اتخاذ شد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان ˈمحمد ناصر نیکبختˈ افزود: در نشست مشترک جمعی از استانداران با سید ˈصفدر حسینیˈ رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی ، تصمیماتی در خصوص تسهیل در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به تصویب رسید.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در فرایند تصویب طرح ها، معمولا سایت بهین یاب زمان تصویب طرح ها را طولانی می کرد، مقرر شد به منظور روان سازی در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی، این مرحله از گردونه مراحل رسیدگی تسهیلات طرح ها حذف شود.
نیکبخت گفت: منابع ارزی خوبی برای اختصاص به کارآفرینان و صنعتگران در صندوق توسعه ملی وجود دارد که مقرر شد 10 درصد از منابع ورودی صندوق امسال به صنعت داده شود که 90 درصد اختصاص تسهیلات به صنعتگران در سال جاری به صورت سرمایه در گردش خواهد بود.
وی با بیان اینکه برنامه های خوبی با هدف ایجاد تحرک لازم در اقتصاد کشور در صندوق توسعه ملی برای سال 93 تدارک دیده شده است اظهار امیدواری کرد: با تدبیر دولت و دستور رییس جمهوری، صندوق توسعه ملی با کمک به بخش خصوصی و همکاری استانداران و مدیران، تحرک لازم را در اقتصاد استان ها و کشور ایجاد کند.
وی افزود: صندوق توسعه ملی در این ارتباط برای همه بخش های کشاورزی، آب، گردشگری، تولید گلخانه ای ، صنایع تبدیلی و تکمیلی و دامپروری تسهیلات لازم را با نرخ سودهای بسیار مناسب برای بخش خصوصی تجهیز کرده است.
7523/576/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن