تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819193939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش داشتن ۱۱۹ شهید گلستانی در آزاد سازی شهر خرمشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان گفت: نقش داشتن ۱۱۹ شهید گلستانی در آزاد سازی شهر خرمشهر خبرگزاری پانا: رییس بنیاد حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان گفت : استان گلستان در حماسه بزرگ فتح خرمشهر 119 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 09:20



به گزارش خبرگزاری پانا: سرهنگ عباس حسن نیا ، رییس بنیاد حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ،در جمع خبرنگاران گلستانی گفت : حماسه بزرگ سوم خرداد تنها به آزاد سازی خرمشهر ختم نمی شود بلکه این روز بزرگ برای ما الگو بوده و بسیار ارزشمند می باشد. وی افزود : اگر کسانی که بتوانند از ارشهای دفاع مقدس دفاع کند قطعا آثار و برکات آن ماندگار و جاودان خواهد ماند.
حسن نیا تصریح کرد : آزاد سازی شهر استراتژیک خرمشهر برای ایران بسیار مهم بوده است و دلیر مردان ارتشی و سپاه پاسداران ما توانستند با اتکا به خداوند متعال ، حماسه ای را رقم زنند که برای همیشه ماندگار خواهد بود و این اتفاق بس عظیم به نوعی ، هویت ایران اسلامی را تشکیل داده است.
رییس بنیاد حفط آثار و نشر ارطشهای دفاع مقدس استان گلستان در خصوص تعداد شهدای استان گلستان که در عملیات آزاد سازی شهر خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند ، پاسخ داد و گفت : استان گلستان در عملیات بزرگ آزاد سازی خرمشهر بالغ بر ۱۱۹ شهید تقدیم نظام و اسلام نموده است که این افتخار بزرگی برای استان گلستان می باشد.
وی در خصوص زمان اجرای عملیات آزاد سازی خرمشهر نیز گفت : عملیات فتح خرمشهر از ۱۰ اردبیهشت سال ۶۱ ، با عملیاتهایی نظیر بیت المقدس ، ثامن و عملیات فتح المبین آغاز شده بود .
وی در ادامه گفت : دشمن بعثی در این فکر بود که ایران پس از این عملیاتهای سنگین قطعا استراحت خواهد کرد و نیروهای نظامی برای تجدید قوا ، به زمان نیاز دارند ، اما این نوع تفکر نیروهای بعثی باعث شکست سنگین آنها شده بود .
رییس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان گفت : شهر خرمشهر پس از ۲۵ روز درگیری بین نیروهای مسلح ایران و عراق در تاریخ ۳ خرداد ۶۱ در عملیات بیت المقدس از دست نیروهای بعثی آزاد گردید و به گفته امام راحل (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.
حسن نیا در پایان با اشاره به ملی بودن روز ۳ خرداد گفت : روز سوم خرداد یک روز ملی است و باید این روز بزرگ را همچون اعیاد نوروز و سایر اعیاد دیگر گرامی داشته شود .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن