تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819428510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت همه توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار بوشهر: دولت همه توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گرفته است بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: دولت تدبیر و امید همه توان خود را برای حل مشکلات مردم بویژه در زمینه اقتصاد ومعیشت و اشتغال به کارگرفته است.


به گزارش ایرنا، محمد حسن پرآور روز سه شنبه درجلسه شورای اداری شهرستان تنگستان افزود: برنامه های مهار و کاهش تورم، اجرای طرح نظام سلامت برایکاهش هزینه درمان مردم در بیمارستان های دولتی و طرح ملی بیمه ایرانیان از جمله تلاش های دولت برای حل مشکلات مردم است.
وی اضافه کرد: عزم دولت در زمینه طرح های عمرانی این است که پروژه های نیمه تمام سال های گذشته با تخصیص اعتبارات لازم تکمیل و از اجرای پروژ ه های جدید جلوگیری شود.
پرآور ادامه داد: درسال گذشته با توجه به محدویت های مالی و اعتباری دولت، بیش از 46 درصد اعتبارات عمرانی استان بوشهر که معادل یکهزارو 600 میلیارد ریال بود، تخصیص یافت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به سوم خرداد سالروز عملیات غروآفرین و بیاد مانی آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: جوانان این مرز بوم در سوم خرداد با رشادت و از خود گذشتگی به فرمان رهبرشان لبیک گفتند و حماسه ای خلق کردند که در تاریخ ماندگار شد.
وی افزود: وظیفه ماست که امروز این همه دلاوری های را به نسل جدید که زمان پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را لمس نکرده، منتقل کنیم .
پرآور با اشاره به این که امروز دشمنان نظام اسلامی، جوانان این مرزبوم را هدف هجمه خود قرار داده اند، اضافه کرد: هجمه ای که امروز دشمن بر باورهای جوانان ازطریق ناتوی فرهنگی، تهاجم و شبیخون فرهنگی وارد می کند زیاد است و وظیفه ماست که با ارائه واقعیت های انقلاب وهشت سال دفاع مقدس جلوی این هجمه ها را بگیریم و دین خودمان نسبت به شهدا خانواده های آنان و ایثارگران و جانبازان ادا کنیم.
دراین جلسه رسول رستمی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان معرفی شد همچنین از خدمات علیرضا بادر بخشدار پیشن بخش مرکزی تنگستان تقدیر و یونس غلامی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان تنگستان معرفی شد. ک/2
539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن