تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانداران تمام توان خود را برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید بکار گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار آذربایجان غربی: فرمانداران تمام توان خود را برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید بکار گیرند ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: از فرمانداران استان انتظار داریم تمام توان خود را در جهت تحقق و اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید در منطقه بکار گیرند.


قربانعلی سعادت روز شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ماکو که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، ائمه جمعه شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت و اعضای شورای تامین و شورای اداری ماکو برگزار شد افزود: فرمانداران در راستای تحقق این هدف با ایجاد تعامل و هماهنگی با مسئولان محلی به ویژه ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از سایر ظرفیت های موجود نیز استفاده کنند.
وی اظهار کرد: بومی یا غیربومی بودن ملاک انتصاب فرمانداران استان نیست بلکه افراد توانمند که با شایستگی، تعهد و ایمان و همچنین با برقراری تعامل سازنده با مسوولان محلی می توانند در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید حرکت کنند، به عنوان فرماندار و خدمتگزار مردم منصوب می شوند.
وی در بخش دیگری با اشاره به ظرفیت قابل توجه منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو برای توسعه آذربایجان غربی، اضافه کرد: منطقه آزاد ماکو ظرفیتی بزرگ برای استان و منطقه است و بر اساس قانون، مدیرعامل منطقه آزاد ماکو، نماینده دولت و رییس شورای اداری و شورای تامین در منطقه محسوب می شود.
سعادت افزود: ضروری است روسای دستگاههای اجرایی و فرمانداران منطقه، برای اداره هرچه بهتر امور در شهرستان خود هماهنگی های لازم را با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو داشته باشند.
وی از تمامی مسوولان استانی و مردم خواست در راستای تحقق آرمان ها و منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.
استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: تبلور مدیریت جهادی مدنظر رهبر معظم انقلاب در جامعه مرهون مشارکت مردم و مسوولان است و همه ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم گام های مثبتی را در مسیر تحقق اهداف مورد تاکید مقام معظم رهبری در زمینه های اقتصاد و فرهنگ برداریم.
وی ادامه داد: سرمایه گذاران جهادگران عرصه اقتصاد هستند و باید تمام زمینه ها و امکانات لازم جهت حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در استان فراهم شود.
وی با تاکید بر جبران برخی از عقب ماندگی ها و محرومیت های موجود در منطقه ماکو افزود: برنامه ریزی های لازم برای تخصیص اعتبارات در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم منطقه به ویژه منطقه بورالان انجام گرفته است.
وی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر امور خارجه گفت: در این دیدار، مشکلات مربوط به تردد در مرز بازرگان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مذاکراتی با مسوولان ارشد کشور ترکیه این مسائل و مشکلات رفع شود.
حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو نیز در این آیین، با قدردانی از حضور استاندار آذربایجان غربی در این شهرستان اظهار کرد: امیدواریم فرماندار جدید شهرستان با رویکرد تعامل محور و روحیه جهادی، توسعه، پیشرفت و شکوفایی را برای منطقه به ارمغان آورد.
در این آیین، شاهین علیزاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ماکو معرفی و از زحمات حمید احمدیان فرماندار پیشین ماکو قدردانی شد.
این آیین، پنجمین آیین تودیع و معارفه فرمانداران آذربایجان غربی از ابتدای حضور سعادت در استان بوده است که علاوه بر آن، سرپرست فرمانداری سردشت منصوب شده ولی معارفه نشده است.
آذربایجان غربی، 17 شهرستان دارد.
8137/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن