تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گندمکارانی که محصول خود را به دولت تحویل دهند در دریافت تسهیلات اولوبت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گندمکارانی که محصول خود را به دولت تحویل دهند در دریافت تسهیلات اولوبت دارند مشهد - ایرنا - مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: گندمکارانی که محصول تولیدی خود را به بخش دولتی تحویل دهند، از اولویت در دریافت هر نوع تسهیلات برخوردار می شوند.


محمد صبور بیلندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته خرید گندم و ستاد راهبردی گندم در این استان مشوق های ویژه برای کشاورزانی که گندم تولیدی خود را به دولت تحویل می دهند، در نظر گرفته است.
وی اظهار داشت: در نخستین گام به ازای تحویل هر تن گندم به مراکز خرید دولتی 50 کیلو کود اوره و 25 کیلو کود فسفاته با نرخ مصوب به کشاورزان تحویل می شود.
او گفت: همچنین سرمایه در گردش برای سال زراعی آینده به گندمکارانی پرداخت می شود که محصول تولیدی خود را به مراکز خرید دولتی تحویل دهند.
صبور بیلندی افزود: پارسال نیز اعتبارات سرمایه در گردش فقط میان این دسته از گندمکاران استان توزیع شد.
وی سطح زیر کشت گندم در استان خراسان رضوی طی سال زراعی جاری را 283 هزار هکتار عنوان و ذکر کرد: بخش هایی از محصول گندم آبی و اراضی دیم این استان به دلیل خشکسالی و سرمازدگی سال گذشته بطور کامل از بین رفته است.
وی گفت: بخشی از اراضی گندم تنک شده و نزدیک به 30 درصد اراضی گندم آبی استان به علت سرمازدگی دچار خسارت جدی شده است.
وی افزود: بارندگی های پراکنده از ابتدای بهار تاکنون همراه با دمای نسبتا مناسب فرصتی برای جبران بخشی از خسارات وارده ناشی از سرمازدگی و کمبود رطوبت بوجود آورده است.
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار داشت: گروههای نظارتی این اداره متشکل از کارشناسان تحقیقات، زراعت، حفظ نباتات، ترویج و مکانیزاسیون از شهرستان های مختلف بازدید و مسائل و مشکلات را بررسی نموده و توصیه های لازم را به کشاورزان ارائه می کنند.
وی گفت: پروژه های مختلف طرح محوری گندم (مدیریت مزارع) در مراحل داشت و برداشت نیز در شهرستان ها در حال انجام می باشد./3
2713 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن