تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819310658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یونیسف خواستار تلاش جامعه بین المللی برای نجات کودکان سودانی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یونیسف خواستار تلاش جامعه بین المللی برای نجات کودکان سودانی شد نیویورک - ایرنا - صندوق جهانی کودکان سازمان ملل ˈیونیسف ˈ با اشاره به ادامه درگیری های خشونت آمیز در سودان جنوبی، وضعیت کودکان این کشور را به کابوس مرگ تشبیه کرد و خواستار تلاش های بیشتر بین المللی برای نجات آنها از شرایط اسفبار شد.


به گزارش ایرنا ، یوکا برانت معاون مدیر کل سازمان یونیسف روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای در مورد وضعیت اسفبار کودکان سودان جنوبی گفت : رویای برخورداری از یک زندگی صلح آمیز و امن در سودان جنوبی به یک کابوس مرگ برای کودکان این کشور تبدیل شده است.
به گفته وی با گذشت پنج ماه از درگیریهای رو به افزایش نیروهای دولتی و مخالف دولت سودان ، در زمان حاضر 80 درصد از کودکان زیر 5 سال شهرهای عمده این کشور در خطر مرگ و ابتلا به بیماری های واگیردار مختلف و بخصوص بیماری وبا قرار گرفته اند.
برانت در این بیانیه با اشاره به گزارش دولت سودان جنوبی مبنی بر شیوع بیماری وبا در این کشور اطلاع داده است که تاکنون نزدیک به 80 هزار نفر کودکان این کشور در مقابل این بیماری واکسینه شده اند.
بنا بر گزارش مسئولان دولتی از هفته گذشته که اولین نمونه های شیوع وبا در این کشور مشاهده شده تا کنون 130 کودک دیگر به این بیماری مبتلا شده اند و شمار این مبتلایان هر روز افزایش می یابد.
معاون مدیر کل یونیسف در این بیانیه تاکید کرده است که کودکان سودان جنوبی در زمان حاضر بشدت به کمک های بین المللی و شنیده شدن صدای استمدادشان نیازمند هستند.
به رغم درخواست های مکرر مقام های سازمان ملل مبنی بر خویشتنداری و تلاش برای رفع اختلافات میان طرفین از طریق گفت وگو و مذاکره، درگیری های اخیر میان نیروهای دولتی و نیروهای مخالف در سودان جنوبی که از ماه دسامبر سال گذشته آغاز شد تاکنون هزاران کشته بجای گذاشته و ده ها هزار نفر از مردم این کشور را آواره کرده است.
اروپام 2253 **1908 ** 1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن