تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819696560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطار شهری کرج دیگر فرصتی برای تاخیر ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس شورای شهر کرج: قطار شهری کرج دیگر فرصتی برای تاخیر ندارد خبرگزاری پانا : رئیس شورای شهر کرج با استقبال از سرمایه گذاری شرکت های خارجی در ساخت و توسعه خطوط مترو، با تاکید بر اینکه نفس های این کلانشهر به شماره افتاده و آلودگی هوا هر روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد، اظهار داشت: زیان واقعی هر روز تاخیر در بهره برداری از قطار شهری کرج قابل محاسبه نیست و امروز دیگر نه فرصتی و نه حوصله ای برای انتظار کشیدن باقی مانده است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 07:04



                        به گزارش خبرگزاری پانا؛محمود دادگو اظهارداشت: قرار گرفتن متروی کرج روی ریل بهره برداری برد – برد واقعی است و به سالها رنجِ شهر و شهروندان در زمینه نبود شبکه ریلی درون شهری پایان می بخشد.

وی گفت: این پروژه عظیم و ملی طی سال های اخیر به دلیل مشکلات اعتباری و عدم عمل دولت به تعهدات خویش به صورت نیمه تمام باقی مانده و با توجه به فضای کنونی اقتصاد کشور به نظر می رسد بهترین گزینه برای تسریع در بهره برداری از آن مشارکت با بخش خصوصی و استفاده از توان سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد.

دادگو با اشاره به موافقت معاونت راهبردی ریاست جمهوری با انتشار و فروش یکهزار میلیارد تومان اوراق مشارکت از طریق سیستم بانکی، آن را مکمل حضور شرکت های بخش خصوصی دانست و ابراز امیدواری کرد؛ با استفاده از تمامی گزینه ها بتوانیم قطار شهری را به سمت ریل بهره برداری هدایت کنیم.

یادآوری می شود صاحبان سرمایه و صنایع کشور ترکیه در قالب یک هیات 25 نفره صبح امروز در سازمان قطارشهری کرج وحومه گرد آمدند.

این گردهمائی در محل سالن آمفی تاتر سازمان قطار شهری کرج و حومه برگزار شد و در ابتدای جلسه معاون فنی و اجرائی سازمان ضمن خوشامدگویی به حاضرین  جلسه،  توضیحاتی  در مورد خطوط مختلف سازمان و چگونگی همکاری سرمایه گذاران در ساخت و راه اندازی خطوط ریلی داخل شهری  و همچنین مجتمع های ایستگاهی مورد نظر سازمان  ارائه نمود.

سپس ظفر اونوار سرگروه هیات سرمایه گذاری توضیحاتی در مورد شرکتها و مدیران عامل ترکیه ای که در این هیات حضور داشتند، پرداخت ودر پایان مقرر گردید در آینده ای نزدیک تیم های کارشناسی هر دو طرف درمورد چگونکی سرمایه گذاری و مراحل مختلف به بحث وگفتگو بپردازند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن