تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار پارس آباد بر ضرورت بازگشایی سینمای این شهرستان تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار پارس آباد بر ضرورت بازگشایی سینمای این شهرستان تاکید کرد پارس آبادمغان، اردبیل-ایرنا- فرماندار پارس آباد با اشاره به اهمیت و جایگاه فیلم و سینما در ارتقای فرهنگ و هنر در جامعه، بر ضرورت گشایش دوباره تنها سینمای این شهرستان مرزی تاکید کرد.


ˈایرج بیگدلوˈ روز دوشنبه در جریان بازدید از سینما انقلاب پارس آباد، به اهمیت سینما و فیلم در روند حرکت و پویایی جامعه انسانی اشاره کرد و افزود: سینما بواسطه اثرگذاری بر مخاطبان و قدرت جاذبه خود می تواند موجب فرهنگ سازی در مقولات مختلف شود و در عین حال به دور از شعارزدگی و به صورت مستتر در قالب روایتی داستانی،سبک زندگی اصیل ایرانی اسلامی را ارایه کند.
وی از تعطیلی چندین ساله تنها سینمای پارس آباد ابراز تاسف کرد و گفت: راه اندازی دوباره این مرکز مهم فرهنگی و هنری، از مطالبات اصلی شهروندان و به خصوص هنرمندان و علاقه مندان به فیلم و سینما است.
وی، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی مقام معظم رهبری ، بر ضرورت توسعه و گسترش فضاهای فرهنگی تاکید کرد و از شهردار و شورای اسلامی شهر خواست حل مشکلات و تنگناهای این سینما و تعمیر ، بازسازی و مرمت آن را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند.
به گقته وی، برای رفع مشکلات و نارسایی های فرهنگی منطقه، در روزهای اخیر نشست های متعددی با حضور مسوولان فرهنگی منطقه به خصوص ریییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و تصمیمات مهمی در این راستا اتخاذ شده است.
بیگدلو، با بیان اینکه پارس آباد به لحاظ مرزی بودن و قرار گرفتن در خط مقدم هجمه های فرهنگی بیگانگان، در بحث فرهنگی به توجه و اعتبارات بیشتری نیاز دارد، اضافه کرد: به زودی در تهران و با حضور نماینده مردم شهرستان پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسائل و مشکلات فرهنگی این شهرستان مرزی را بررسی خواهیم کرد.
ˈیوسف روزگاریˈ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد نیز، از تجهیز سینما انقلاب این شهرستان به امکانات پخش دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با پیگیری هایی که انجام شده، موافقت اولیه از سوی مؤسسه ی سینما شهر مبنی بر راه اندازی سیستم دیجیتال اخذ شده است.
وی، ادامه داد: در همین راستا یک نفر به عنوان بهره بردار حرفه ای تعیین و برای عقد قرارداد معرفی شده است.
وی، اضافه کرد: با راه اندازی سیستم پخش دیجیتال، شاهد اکران فیلم های سینمائی همزمان با تهران در پارس آباد خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، در بازدید فرماندار پارس آباد از سینمای این شهرستان، معاون فرماندار، رئیس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از خبرنگاران و هنرمندان انجمن سینمای جوان و نمایش نیز حضور داشتند.
7121/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن