تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820424723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار خرم آبادخواستار تشكيل محافل كتابخانه اي در سطح شهرستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۵۰ب.ظ)
فرماندار خرم آبادخواستار تشكيل محافل كتابخانه اي در سطح شهرستان شد فرماندار و رئيس انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان خرم آباد در جلسه اين انجمن خواستار ايجاد محافل كتابخانه اي در سطح شهرستان خرم آباد شد.
به گزارش خبرگزاري موج،خجسته پور در ابتداي اين جلسه كتابخواني و مطالعه را موضوعي بسيار مهم و حائز اهميت ذكر نمود و اظهار داشت؛ اين مهم در سيره و فرمايشات پيامبر(ص) ، ائمه و رهبر معظم انقلاب (مدظله) مشهود بوده و از نيازهاي مبرم هر جامعه براي رهايي از جهل و ناداني است.
فرماندار شهرستان خرم آباد توسعه و ترويج فرهنگ مطالعه در بين اقشار مختلف جامعه را مستلزم فرهنگ سازي از بنيان خانواده دانست و گفت: خانواده بعنوان اولين نهاد اجتماعي نقش بسياري در تربيت افراد ايفا كرده و براي ايجاد فرهنگ مطالعه بايستي كتابخواني را ابتدا در بين خانواده ها و سپس در مهدهاي كودك و مدارس ابتدايي ترويج داد.
خجسته پور در بخش ديگر از سخنان خود به وظيفه انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان اشاره نمود و اظهار داشت؛ وظيفه اين انجمن صرفاً حل و فصل مسائل اداري نبوده بلكه مهمترين هدف همه اعضاي انجمن جاري و ساري نمودن فرهنگ مطالعه در بين همه سطوح و اقشار جامعه است.
فرماندار خرم آباد تشكيل محافل مطالعه اي و كتابخانه اي در همه نقاط شهر بويژه اماكن پر تردد را امري ضروري دانست و از مسئولين كتابخانه هاي عمومي استان و شهرستان خواست تا اين مهم را در دستور كار خود قرار داده و امكان دسترسي آسان مردم به كتابهاي مفيد و كاربردي را فراهم نمايند.
خجسته پور به پايين بودن ميزان استقبال مردم از عضويت در كتابخانه هاي عمومي اشاره نمود و اظهار داشت؛ بر اساس بررسي هاي بعمل آمده عضويت افراد در كتابخانه هاي عمومي شهر خرم آباد پايين است و مي بايست با برنامه ريزي دقيق و ايجاد فضاهاي جديد كتابخانه اي اين معضل را برطرف نمود.
فرماندار خرم آباد توسعه كتابخانه هاي موجود در مساجد، پايگاههاي بسيج و مدارس را خواستار و از ايجاد كتابخانه هاي مشاركتي به عنوان يك راهكار در راستاي ترويج فرهنگ مطالعه در مناطق حاشيه شهر ياد نمود .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن