تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818947910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان جنوبی در بخش دام و طیور و فرآورده های لبنی قابلیت صادرات را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خراسان جنوبی در بخش دام و طیور و فرآورده های لبنی قابلیت صادرات را دارد بیرجند - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: این استان در بخش دام و طیور و فرآورده های لبنی قابلیت صادرات را دارد.


ˈغلامرضا هادربادیˈ روز دوشنبه در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات خراسان جنوبی اظهار داشت: سالانه 12 هزار تن تخم مرغ و 45 هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می شود.
هادربادی با بیان اینکه خراسان جنوبی قطب تولید گوشت مرغ در شرق کشور است یادآور شد: یک واحد بزرگ خوراک طیور به زودی در استان راه اندازی می شود که ظرفیت تولید آن 380 هزار تن در سال است.
وی ادامه داد: هم اکنون صادرات تخم مرغ آزاد است اما با افزایش قیمت، صادرات آن نیز متوقف شده که این امر موجب متضرر شدن تولیدکنندگان استان می شود لذا باید یک روال ثابت برای این مسئله وجود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه واردات محصولات کشاورزی خطر ورود آفت به کشور را افزایش می دهد گفت: افغانستان به هیچیک از تعهدات بهداشتی و قرنطینه ای پایبند نیست لذا طرف مقابل در امر واردات ملزم به رعایت نکات بهداشتی شود.
فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی هم در این جلسه، مرز این استان را یکی از امن ترین مرزهای کشور دانست و افزود: هم اکنون با اقدامات کنترلی وضعیت مطلوبی در مرزهای استان حاکم است.
سرهنگ ˈ احمد شهرکیˈ گفت: از ابتدای سال جاری با وجود 465 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان فقط سه کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای استان کشف شده است.665
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن