تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818900540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیوند موزه باستان شناسی کشور و پژوهشکده باستان شناسی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پیوند موزه باستان شناسی کشور و پژوهشکده باستان شناسی
پیوند موزه باستان شناسی کشور و پژوهشکده باستان شناسی به خوبی در نمایشگاه گزیده‌ای از یافته‌های پژوهش های باستان شناسی ایران تجلی یافته است.
به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، حمیده چوبک رئیس پژوهشکده باستان شناسی‌ در دوازدهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران که امروز در موزه ملی ایران برگزار شد گفت :موزه ملی ایران به عنوان مهم‌ترین موزه باستان شناسی  کشور امروز در دومین روز هفته میراث فرهنگی میزبان دوازدهمین نشست سالانه باستان‌شناسی کشور بوده و همگام با شعار امسال ایکوم ( شورای بین‌المللی موزه‌ها) تحت عنوان " آثار موزه‌ای، پدیده آوردن پیوند‌ها " اقدامی پویا و هم سو با سیاست‌های کلان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام داده است.




 
وی افزود: مهم ترین دستاورد این همایش علمی  علاوه بر اطلاعات میدانی و پژوهشی که حاصل تلاش باستان شناسان کشور و نیز به طور موردی مشارکت هیئت‌های خارجی بوده، برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های کاوش های باستان شناسی سال 91 است.
 
چوبک تصریح کرد: پیوند موزه باستان شناسی کشور و پژوهشکده باستان شناسی به خوبی در این نمایشگاه تجلی یافته است و به گونه‌ای اشتراکات دو حوزه مطالعاتی، میدانی،معرفی و آموزشی در سطح کشور با پیوندی منسجم در این مکان نمایان شده است.
 
دبیر علمی دوازدهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران اظهار داشت: امید است با تداوم این گونه همکاری ها، پیوند‌های ناگسستنی باستان شناسی و موزه های تخصصی و مرتبط کشور بیش از پیش گسترش یافته و در این میان شاهد ارتقای دانش موزه داری و باستان شناسی کشور باشیم.
 
گفتنی است: دوازدهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران از امروز به مدت سه روز در موزه ملی ایران برگزار می‌شود

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن