تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815288753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز ری شناسی صاحب کتابخانه تخصصی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرکز ری شناسی صاحب کتابخانه تخصصی می شود شهرری- ایرنا- معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه بیست از راه اندازی کتابخانه تخصصی مرکز ری شناسی در زمینه های مذهبی، تاریخی، گردشگری، صنایع دستی خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ˈبرومند نامداریˈ افزود: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های لازم این کتابخانه بزودی به 10 هزار جلد کتاب افزایش خواهد یافت.
وی آشنایی شهروندان با پیشینه تاریخی ری و منسجم کردن مطالعات و تحقیقات پیرامون این شهر باستانی را از اهداف مرکز ری شناسی برشمرد و اظهار داشت: نسخه های قدیمی و کمیاب در زمینه های مذهبی، تاریخی، ری باستان، صنایع دستی و گردشگری از مهمترین عناوین بخش تخصصی کتابخانه ای است که برای استفاده اساتید، محققان، پژوهشگران، دانشجویان و... برای انجام طرح های پژوهشی و تحقیقاتی خود می توانند به صورت رایگان از این امکانات فرهنگی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: تجمیع پایان نامه ها و مقاله های معتبر علمی با موضوع ری باستان و تاریخ ایران در این مرکز از دیگر اقداماتی است که با محوریت این مرکز فرهنگی محقق خواهد شد.
معاون شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: برپایی نمایشگاه های هنری و آموزشی، تورهای ری گردی و گردشگری، موزه مردم شناسی و... از جمله برنامه هایی است که در مناسبت های مختلف از سوی مرکز ری شناسی انجام می شود.
مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 در شهر ری، ضلع غربی میدان شهید مدرس واقع و شهروندان علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه بهره گیری از خدمات فرهنگی آن می توانند با شماره 55972118 تماس بگیرند.
1724/687
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن