تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814726818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش تازه های باستان شناسی برای عموم مردم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایش تازه های باستان شناسی برای عموم مردم تهران - ایرنا - نتایج یافته های باستان شناسی سال های 90 و 91 در حاشیه دوازدهمین کنگره سالانه باستان شناسی در موزه ملی ایران به نمایش عموم گذاشته می شود.


به گزارش روز دوشنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رییس پژوهشکده باستان شناسی با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه یافته های باستان شناسی از 17 محوطه تاریخی کاوش شده از استان های خوزستان، کردستان، اردبیل، زنجان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، همدان و گیلان به نمایش در می آید.
حمیده چوبک افزود: دوازدهمین کنگره سالانه باستان شناسی از 29 تا 31 اردیبهشت ماه جاری در تالار همایش موزه ملی ایران برگزار می شود.
وی اظهار کرد دوازدهمین کنگره سالانه باستان شناسی به منظور بررسی یک سال فعالیت های باستان شناسی و اعلام نتایج کاوش ها توسط باستان شناسان، نطابق برنامه هر ساله برگزار می شود.
رئیس پژوهشکده باستان شناسی ادامه داد: در این همایش باستان شناسان نظرات و نتایج فعالیت های خود را در جمع تمامی باستان شناسان مطرح می کنند.
چوبک تصریح کرد: همچنین 16 باستان شناس مهمان از کشورهای انگلیس، فرانسه، آمریکا، اسکاتلند، ایتالیا و چک اسلواکی در این همایش حضور دارند.
وی در ادامه از چاپ کتاب مقالات این همایش خبر داد و گفت: دوازدهمین کنگره سالانه باستان شناسی فرصت خوبی برای باستان شناسان ایران و جهان است که در این گردهمایی به تبادل نظر بپردازند چراکه اینگونه برخوردهای علمی در پیشبرد اهداف باستان شناسی نقش موثری دارد.
فراهنگ (1) ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن