تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818054060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سايت‌هاي بی‌تی‌اس تلفن همراه هيچ خطري ندارد/ فاز 6 تلفن همراه در يزد كليد مي‌خورد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد مقوم در جمع خبرنگاران:
سايت‌هاي بی‌تی‌اس تلفن همراه هيچ خطري ندارد/ فاز 6 تلفن همراه در يزد كليد مي‌خورد
يزد - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت مخابرات استان يزد گفت: سايت‌هاي BTS تلفن همراه بر خلاف آنچه در ميان عموم مردم شايع است، هيچ خطري براي سلامت افراد ندارد و مردم از اين بابت هيچ نگراني نداشته باشند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدي مقوم، پيش از ظهر دوشنبه در نشستي خبري به مناسبت هفته ارتباطات با اشاره به راه اندازي 516 سايت BTS تلفن همراه در استان يزد اظهار داشت: عده اي در مورد سرطان زا بودن يا مشكلاتي كه به دنبال ايجاد اين سايت ها در مردم به وجود مي آيد، سخن گفته اند كه اين يك شايعه است و مردم مطمئن باشند كه هيچ خطري آنها را تهديد نمي كند. وي بيان كرد: براي راه اندازي اين سايت ها از جديد ترين و آخرين استانداردهاي روز دنيا استفاده شده و هر چه تعداد اين سايت ها بيشتر باشد، حجم تواني كه از گوشي هاي تلفن همراه كشيده مي شود، كمتر خواهد شد.

مقوم از تاسيس و راه اندازي هفت سايت BTS و يك سايت GSM روستايي نيز در هفته ارتباطات خبر داد و اظهار داشت: ظرفيت يك سايت BTS نيز در اين هفته در استان يزد افزايش خواهد يافت. افتتاح 30 طرح مخابراتي در هفته ارتباطات در استان يزد وي با اشاره به ديگر پروژه‌ها و طرح هاي مخابراتي در استان يزد در طول هفته ارتباطات بيان كرد: در اين هفته از 30 پروژه مخابراتي با سرمايه گذاري بالغ بر 37 ميليارد ريال بهره برداري خواهد شد. مديرعامل شركت مخابرات استان يزد از جمله اين طرح‌ها به توسعه سوئيچ به ميزان دو هزار و 151 شماره در دو مركز تلفن، ايجاد ظرفيت هزار و 816 سيستم كافو نوري، تاسيس و توسعه تجهيزات اينترنت پرسرعت خانگي و تجاري در سطح استان به ميزان چهار هزار و 534 پورت و ... اشاره كرد. وي در بخش ديگري از اين نشست با اشاره به شاخص هاي مخابراتي در استان يزد اظهار داشت: يزد در اغلب شاخص ها، رتبه اي بالاتر از ميانگين كشور دارد به عنوان نمونه ضريب نفوذ تلفن همراه در استان يزد هم اكنون 47.6 درصد است در حالي كه متوسط كشوري اين آمار، 38 درصد است.

مقوم خاطرنشان كرد: هم اكنون در استان يزد 573 هزار شماره تلفن ثابت نصب شده كه 495 هزار شماره آن مشغول به كار است. وي همچنين از سرويس دهي سه هزار و 400 تلفن همگاني در نقاط مختلف شهر از جمله دانشگاه ها، فرودگاه، بيمارستان‌ها، مراكز علمي و ... خبر داد و اظهار داشت: اگر چه تا حد زيادي استفاده از اين دستگاه ها كاهش يافته اما مخابرات يزد همچنان در اين زمينه سرويس‌دهي مي‌كند. ضريب نفوذ تلفن همراه در استان يزد به 94.7 درصد رسيد مديرعامل شركت مخابرات استان يزد در مورد شاخص تلفن همراه نيز بيان كرد: در استان يزد يك ميليون و 38 هزار شماره تلفن همراه فعال است كه 300 هزار شماره آن دائمي و بقيه اعتباري است. وي ضريب نفوذ تلفن همراه در استان يزد را 94.7 درصد اعلام كرد و افزود: اين به معناي آن است كه به ازاي هر 100 نفر، 94.7 نفر تلفن همراه دارند كه البته اين آمار تنها منحصر به همراه اول است و ساير اوپراتورها در اين آمار گنجانده نشده اند. مقوم با اشاره به خدمات مخابراتي در حوزه روستايي نيز اظهار داشت: در حوزه روستايي حدود 62 هزار شماره مشغول به كار هستند به نحوي كه هم اكنون به ازاي هر 100 نفر جمعيت روستايي، 39 شماره تلفن خانگي مشغول به كار است.

وي عنوان كرد: در حوزه روستاها، ظرف يكي دو سال گذشته كارهاي بسيار خوبي در استان يزد انجام شده ضمن اينكه به تازگي، بيش از چهار هزار روستا در كشور با افتتاح طرح هاي متمركز، زير پوشش تلفن همراه رفتند كه 50 روستا از اين تعداد مربوط به استان يزد است. 324 روستاي استان يزد زير پوشش اينترنت پرسرعت هستند مقوم همچنين از آغاز واگذاري اينترنت پرسرعت در 50 روستا در استان يزد خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 324 روستا زير پوشش اينترنت پرسرعت هستند اما با افتتاح طرح هاي جديد هفته ارتباطات، ارائه خدمات اينترنت پرسرعت به 50 روستاي ديگر از اول خردادماه آغاز مي شود. وي با اشاره به برنامه ها و طرح هايي كه مخابرات استان يزد امسال در دست اجرا دارد، اظهار داشت: در شش ماه دوم سال جاري، فاز 6 تلفن سيار در استان يزد را كليد خواهيم زد. مقوم خاطرنشان كرد: با راه اندازي اين فاز، مردم مي توانند از قابليت هاي بيشتر گوشي هاي تلفن همراه خود استفاده كنند. طرح همسان سازي كدهاي تلفن در استان يزد، گزارشي از عملكرد مخابرات در يك سال گذشته، سيستم هاي انتقال، ارتباطات ديتا و ... از ديگر موضوعاتي بود كه مديركل مخابرات استان يزد در اين جلسه به تشريح آنها پرداخت.










۱۳۹۳/۲/۲۹ - ۱۴:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن