تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818102174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطاي تسهيلات خرد و متوسط با نرخ هاي مصوب از اولويت هاي بانک صادرات در سال جاري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۳۰ب.ظ)
اعطاي تسهيلات خرد و متوسط با نرخ هاي مصوب از اولويت هاي بانک صادرات در سال جاري است مديرعامل بانک صادرات ايران گفت: اعطاي تسهيلات خرد و متوسط با نرخ هاي مصوب از اولويت هاي بانک صادرات ايران در سال جاري خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد رضا پيشرو در همايش تبيين سياست‌هاي اعتباري بانک صادرات ايران گفت: بخش اعتباري بانک، نقش ممتاز، محوري و برجستهاي در خلق درآمد و مديريت نقدينگي دارد. بخش اعتباري بانک با اعطاي تسهيلات و وصول مطالبات و کسب سودهاي مشاع و صدور ضمانتنامهها اصليترين نقش را در خلق درآمد و تحقق EPS داشته و با تغيير اهرم اعتباري و پرداخت تسهيلات نقش اول را در مديريت نقدينگي ايفا مي کند.
پيشرو تأکيد كرد: لازم است در چارچوب منابع جذب شده و با برنامه ريزي دقيق تسهيلات پرداخت شود و اعطاي تسهيلات خرد و متوسط، با نرخهاي مصوب از اولويت هاي بانک در سال جاري است.
وي افزود: پرداخت تسهيلات خرد و متوسط ريسک بانک را کاهش ميدهد و قطعاً به نفع بانک خواهد بود. همچنين براي مشترياني که مانده حساب جاري خوبي داشته باشند بر اساس مصوبه ي جديد تخفيف نرخ سود در نظر گرفته ايم.
مدير عامل بانک صادرات ايران خاطرنشان کرد: امسال با توجه به مقوله ي اقتصاد مقاومتي و نام گذاري سال ١٣٩٣ و با توجه به رسالت اقتصادي بانک از واحدهاي توليدي کشور بيشتر حمايت خواهد شد.
وي با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در بخش مطالبات ارزي گفت: با محوريت بخش ارز و بينالملل، موفق شديم رقم مطالبات ارزي را کاهش دهيم و وضعيت باز ارزي را با اهتمام همکاران برطرف کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن