تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818136117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات میدان گازی پارس جنوبی در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشکلات میدان گازی پارس جنوبی در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی شد تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات میدان گازی پارس جنوبی در زمینه برداشت و بهره برداری از منابع آن در جلسه امروز این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.


«مصطفی افضلی فرد» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار مجلس ایرنا با تشریح جلسه امروز کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: در این نشست که مسوولین شرکت صنایع ملی پتروشیمی و پالایش پخش فرآورده های نفتی، سازمان های پدافند غیر عامل و خصوصی سازی حضور داشتند، درباره مشکلات و منابع مالی جهت توسعه پارس جنوبی بحث و تبادل نظر شد.
نماینده مردم اردبیل افزود:با وجود پشتیبانی از قراردادهای منعقد شده، پیشرفت فیزیکی براساس برنامه های مصوب انجام نشده است و این موضوع باعث شده تا برداشت به موقع،لازم و مناسب از فازهای پارس جنوبی ورت نگیرد.
افضلی فرد ادامه داد:درجلسه امروز کمیسیون اصل90 مقرر شد با تزریق منابع و نظارت کافی بر شرکت های پیمانکار،فازهایی که از آنها کمتر بهره داری شده در اولویت قرار گیرند،البته اولویت با فازهایی است که بیش از 50 درصد پیشرفت دارند.
وی تصریح کرد: همچنین درباره نیروهایی که قرار است در این فازها مشغول بکار شوند مقررشد تمهیداتی از جمله امتیازات خاص اندیشیده شود تا با بکارگیری به موقع این افراد از تعدیل نیروها جلوگیری شود.
نماینده مردم اردبیل در مجلس با تاکید براینکه عمر مفید میدان های گاز پارس جنوبی محدود خواهد بود،خاطر نشان کرد:اگر وزارت نفت در این زمینه کوتاهی کند و تمهیدی برای بهره برداری به موقع از فازهای مختلف این میدان گازی در نظر نگیرد،کشور متحمل خسارت فراوان خواهد شد.
وی افزود: جلسه بعدی کمیسیون اصل نود قانون اساسی روز سه شنبه با حضور مسوولین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور بررسی معضلات اشتغال خواهد بود.
سیام**9103**1856
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن