تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819375785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتي‌گير قمي به مدال طلا جام جهاني کشتي فرنگي دست يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۳۹ب.ظ)
کشتي‌گير قمي به مدال طلا جام جهاني کشتي فرنگي دست يافت کشتي گير مطرح و سرشناس استان قم موفق به کسب مدال طلا رقابت هاي جام جهاني کشتي فرنگي در سال 2014 شد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرنگي‌کار شاخص کشتي استان قم بعد از جام جهاني جهاني سال‌هاي 2012 و 2013 امسال براي سومين بار متوالي حضور در مسابقات جام جهاني کشتي فرنگي را تجربه کرد و دومين بار صاحب نشان طلاي اين رقابت ها شد.
اين کشتي‌گير ارزنده که براي تمام اهالي اين رشته ورزشي شناخته شده است، هادي عليزاده‌پورنيا است که باموفقيت در کسب مدال از جام جهاني 2014کشتي فرنگي، سومين مدال متوالي خود از مسابقات جام جهاني کشتي فرنگي را کسب کرد مدالي که البته براي دومين بار رنگ طلايي داشت.
اين کشتي‌گير سرشناس استان قم در سال‌هاي اخير همواره در ترکيب تيم‌هاي ملي کشتي فرنگي رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان کشورمان براي ايران در ميادين مهم برون‌مرزي افتخارآفرين بوده است و توانست اولين مدال جهاني کشتي قم در سال 1393 را نيز کسب کند.
يکي از مهمترين اهداف ملي‌پوشان کشتي فرنگي کشورمان از حضور قدرتمندانه در جام جهاني امسال اين بود که قهرماني جام جهاني سال 2013 را از روسيه پس بگيرند که همين اتفاق نيز رخ داد و تيم ملي کشورمان که در جام جهاني 2013 در تهران اين جام را به روس ها داده بود اين بار قهرماني را از حريف مطرح و قدرتمند خود پس گرفت و ايران بعد از سال 2012 يک بار ديگر بر بام کشتي فرنگي دنيا ايستاد.
در وزن 75 کيلوگرم تيم ملي کشتي فرنگي دو نماينده حضور داشتند که يکي از آنها هادي عليزاده‌پورنيا از قم و ديگري فرشاد عليزاده از تهران بودند و عليزاده پورنيا در جدال با تيم هاي ملي کشتي فرنگي کره جنوبي و ارمنستان به ميدان رفت و سرانجام توانست با تيم ملي قهرمان اين رقابت ها شده و مدال طلا را بر گردن بياويزد.
اين در شرايطي است که هادي عليزاده‌پورنيا در سال 2012 در جام جهاني کشتي فرنگي که به ميزباني شهر سارانسک روسيه برگزار شد همراه با تيم ملي به مدال طلاي جام جهاني دست يافت و در سال 2013 نيز در جام جهاني تهران به مدال نقره دست يافت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن