تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814745522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار تلفات درگیری‌های بنغازی به 43 نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
لیبی,بنغازی
شمار تلفات درگیری‌های بنغازی به 43 نفر رسید درگیری های نظامی در شهر بنغازی واقع در شرق لیبی 43 کشته و بیش از 100 مجروح بر جا گذاشته است.




به گزارش رویترز، وزارت بهداشت لیبی اعلام کرد در این درگیری ها که از روز گذشته بین شبه نظامیان اسلامگرا و نیروهای جنگ نامنظم رخ داده است، دست کم 43 نفر کشته شده اند. گفته می شود این درگیری میان نیروهای نظامی طرفدار خلیفه حفتر با دو گروه مسلح از گردانهایی که نفوذ زیادی در شهر بنغازی در شرق لیبی دارند، رخ داده است. در همین حال ستاد مشترک ارتش لیبی اعلام کرده نیروهایی که صبح جمعه وارد بنغازی شده اند، گروههای کوچک وابسته به خلیفه حفتر فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش لیبی بوده و به دنبال تحمیل خواست خود بر مردم لیبی با زور و خشونت هستند. گفتنی است مناطق جنوب طرابلس پایتخت لیبی نیز از عصر جمعه شاهد تنش امنیتی به سبب استقرار افراد مسلح بر فراز پل جاده فرودگاه و استفاده آنها از سلاحهای سنگین و متوسط بوده است. (مهر)


شنبه 27 اردیبهشت 1393 21:02    بازدید:0





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن