تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815252534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلفات انفجار معدن در ترکیه به 282 تن کشته و 100 نفر مفقود رسید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تلفات انفجار معدن در ترکیه به 282 تن کشته و 100 نفر مفقود رسید
در حالی که نزدیک به 48 ساعت از بروز سانحه در معدن سوما گذشته است، امیدها به زنده ماندن بیش از یکصد کارگر گرفتار شده در معدن مورد اشاره کاسته شده است.
آفتاب: «تانر یلدیز» وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه صبح پنجشنبه گفت: شمار تلفات انفجار در معدن زغان سنگ در این کشور به 284 نفر رسیده و این درحالی است که هنوز نیروهای امداد نتوانسته اند به بیش از 100 کارگری که در راهروهای معدن گرفتار شده اند، دسترسی یابند.


به گزارش ایرنا، یلدیز در سخنان خود که بطور زنده از محل معدن «سوما» در استان «مانیسا» توسط شبکه های تلویزیونی پخش می شد، گفت: متاسفانه تمامی کارگران بر اثر مسمومیت از گاز منوکسید کربن جان خود را از دست داده اند.


وی افزود: یک تیم 500 نفره از امدادگران برای نجات کارگران در معدن تلاش می کنند و نیازی به اعزام تیم های جدید امداد به منطقه نیست.


وزیر انرژی ترکیه تاکید کرد: امدادگران به منظور آنکه حادثه دیگری رخ ندهد با احتیاط عمل می کنند؛ دو راهرو دیگر وجود دارد که کارگران در آنجا قرار دارند و تلاش می شود امروز به آنان دست یابند.


در حالی که نزدیک به 48 ساعت از بروز سانحه در معدن سوما گذشته است، امیدها به زنده ماندن بیش از یکصد کارگر گرفتار شده در معدن مورد اشاره کاسته شده است.


«عبدالله گل» رییس جمهوری و «جمیل چیچک» رییس مجلس ترکیه قرار است امروز به محل حادثه سفر کرده و با زخمی ها و بازماندگان قربانیان دیدار کنند. 






تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن