تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام 2588 بازرسی از اصناف بهار/ دریافت 314 فقره شکایت مردمی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان فلاح عنوان کرد:
انجام 2588 بازرسی از اصناف بهار/ دریافت 314 فقره شکایت مردمی
بهار- خبرگزاری مهر: رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار با بیان اینکه امسال دو هزار و 588 بازرسی از اصناف این شهرستان به عمل آمده است، اظهار داشت: در این بازرسی ها 61 پرونده در فروردین ماه و 46 پرونده نیز در اردیبهشت ماه تشکیل شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی صفدر فلاح صبح شنبه در کمیته تنظیم بازار شهرستان بهار با بیان اینکه بازرسی از نحوه عرضه کالاهای اساسی پس از آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه در اولویت کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است، اظهار داشت: توجه بیشتر به عرضه کالاهای اساسی و اولیه مورد مصرف مردم با تشدید بازرسی از تمامی واحدهای صنفی به منظور جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت ها در رأس امور مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت. فلاح با اشاره به اینکه در شهرستان بهار بازرسی از اصناف در دو شیفت کاری انجام می شود، گفت: با توجه به امکانات و نیروی انسانی محدود، صنعت، معدن و تجارت شهرستان در حوزه فعالیت خود از هیچ تلاشی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی کند. وی اذعان داشت: توجه زیرسازی در شهرستان به منظور کسب توانانی کنترل مستقیم بازار و تزریق کالا به واحدهای مختلف صنفی در راستای چرخش منظم و مستمر بازار ضروری است. فلاح با اشاره به اینکه در دو ماهه اول سال جاری دو هزار و 588 بازرسی از اصناف شهرستان به عمل آمده است، اظهار داشت: در این بازرسی ها 61 پرونده در فروردین ماه و 46 پرونده نیز در اردیبهشت ماه تشکیل و با 182مورد تخلف به مراجع قانونی ارجاع داده شد که از بار مالی معادل مبلغ 239 میلیون و 69 هزار و 216 ریال برخوردار بود. برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در ماه جاری در شهر بهار وی همچنین از برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در ماه جاری در شهر بهار خبر داد و گفت: از آنجا که مجوز برپایی نمایشگاه های تخصصی را تنها اداره صنعت، معدن و تجارت می تواند ارائه دهد و برپایی خود نمایشگاه بر عهده خود متقاضی است باید در برپایی این نمایشگاه به لحاظ کیفیت کالا و قیمت ها این سازمان نظارت کافی را انجام داد. فلاح افزود: حتی از برگزار کنندگان نمایشگاه نیز وثایق سنگینی به لحاظ رفاه حال مشتریانی که بعد از خرید کالا دچار مشکل شدند، دریافت شود. وی همچنین در خصوص میزان دریافت و رسیدگی به گزارش ها و شکایات مردمی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار نیز اعلام داشت: این شهرستان با دریافت 314 فقره گزارش و شکایت مردمی رتبه دوم و با کشف 98 درصدی تخلفات رخ داده در اصناف رتبه اول استان همدان را کسب کرده است. فلاح با بیان این مطلب که با افزایش قیمت حامل های انرژی و ارزشهای افزوده، افزایش قیمت سایر کالاها طبیعی است، گفت: افزایش بیش از این میزان در حوزه کالاها، نقص در نظارت و بازرسی ها را می رساند. وی افزود: در سال جاری تاکنون در حوزه کالاهایی همچون سیب زمینی با منفی یک و دو درصد، خیار با منفی 12 و نیم درصد، گوشت مرغ که نسبت به مرکز استان با قیمتی بالا ارائه می شد با نظارت و پیگیری دچار کاهش قیمت شده، تیرآهن با قیمت منفی شش دهم کاهش قیمت داشته است. فلاح اذعان داشت: در حوزه کالاهایی چون پودر شوینده 12 درصد، حبوبات شش درصد و لوازم خانگی به علت برخورداری افزایش قیمت داشته ایم.


۱۳۹۳/۲/۲۷ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن