تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820403941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر: ریل گذاری راه آهن تبریز - میانه به صورت فاینانس اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر: ریل گذاری راه آهن تبریز - میانه به صورت فاینانس اجرا می شود تبریز - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: موافقت اجرای ریل گذاری راه آهن تبریز - میانه به صورت قرار داد فاینانس از کمیسیون مربوطه گرفته شده است.


عباس آخوندی روز پنجشنبه در بازدید از خط آهن در حال احداث تبریز - میانه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه زیرسازی 180 کیلومتر (میانه - بستان آباد) از این پروژه شروع شده است، افزود: عملیات اجرایی 20 کیلومتر باقی مانده از طرف تبریز هم بزودی شروع می شود.
وی با اشاره به اهمیت این پروژه به جهت اتصال خط آهن ایران به اروپا گفت: با توجه به دو خطه بودن پروژه راه آهن تبریز - میانه، امکان برقی کردن آن وجود دارد.
راه آهن میانه - بستان آباد - تبریز به طول 183 کیلومتر به صورت دوخطه طراحی شده که فاصله بین تهران - تبریز را از نظر مسافت 114کیلومتر و از لحاظ زمانی 5/5 ساعت کاهش می دهد.
در صورت تکمیل این طرح، ترانزیت ریلی ایران برای اولین بار به اروپا متصل می شود.
این طرح که از سال 80 آغاز و از سال 89 روند احداث آن به صورت جدی پیگیری شده جزو مصوب های دور سوم سفرهای استانی رییس جمهوری و از طرح های مهر ماندگار محسوب می شود.
در لایحه بودجه سال 93 کشور دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه برنامه های سفر دو روزه خود به شهرستان تبریز امروز نشستی با استادان دانشگاه های این شهر خواهد داشت.
آخوندی ظهر امروز/ پنجشنبه / برای بررسی وضعیت طرح های عمرانی در حوزه این وزارتخانه وارد شهر تبریز شد.
وی در روز نخست سفر نشستی با مسوولان استان آذربایجان شرقی و اعضای انجمن های صنوف راه و شهرسازی خواهد داشت.
آخوندی در روز دوم سفر از بزرگراه سهند - تبریز و چند طرح عمرانی دیگر بازدید و در پایان نتایج سفر دو روزه خود را در نشستی با مسوولان استان مورد بررسی قرار خواهد داد.
7233/7232/587/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن