تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815488312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال مردم از اتوبوس شهري ۶ برابر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۲۴ب.ظ)
شهردار قم: استقبال مردم از اتوبوس شهري ۶ برابر شده است شهردار قم گفت: پس از اجراي طرح مسير ويژه اتوبوس در قم، استفاده مردم از سيستم حمل و نقل عمومي اتوبوس شهري، شش برابر شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري با اشاره به راه‌اندازي مسير ويژه اتوبوس در شهر قم گفت: برخي مي‌گويند كه اين مسيرBRT است در صورتي كه ما اعتقاد به اين موضوع نداريم و معتقديم كه مسير ويژه اتوبوس است.
وي گفت: BRT براي فعاليت نيازمند يك سري تعاريف خاص است و نبايد ورودي و خروجي‌هايي در تقاطع‌ها داشته باشد.
شهردار قم تصريح كرد: اين مسير به عنوان يك مسير ويژه‌اي براي اتوبوس در نظر گرفته شده تا اتوبوس‌هاي شهري بتوانند به راحتي در آن تردد داشته و به همشهريان خدمات رساني كنند.
دلبري اذعان داشت: البته در هر پروژه‌اي براي اجراي آن يك سري نفع برده و يك سري هم معترض مي‌شوند اما بايد در كل نفع مردم را در نظر گرفته و پروژه را اجرايي كرد.
وي گفت: مهمترين موضوعي كه در اين پروژه وجود دارد ميزان استقبال مردم از خدمات اتوبوسراني است كه پس از اجراي آن استقبال مردم شش برابر شده است.
شهردار قم گفت: البته بنده معتقدم كه در كنار اين بايد ايمن سازي، مانيتورينگ، بهسازي ايستگاه‌هاي اتوبوس نيز وجود داشته باشد تا همشهريان از خدمات مطلوب‌تري استفاده كنند.
دلبري گفت: به هر ميزان جذابيت استفاده از حمل و نقل عمومي را بيشتر كنيم، قطعا استقبال مردم بيشتر شده و مردم مي‌توانند به راحتي استفاده كنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن