تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت زاهدان مردم این شهر را به استقبال از دو شهید گمنام فراخواند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت زاهدان مردم این شهر را به استقبال از دو شهید گمنام فراخواند زاهدان - ایرنا - امام جمعه موقت زاهدان مردم این شهر را به استقبال شایسته از دو شهید گمنام که قرار است صبح یکشنبه آینده در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تشییع و دفن شوند، فراخواند.


حجت الاسلام ˈاحمد رهداریˈ در خطبه های نماز جمعه امروز زاهدان، افزود: انتظار می رود اقشار مختلف مردم، مسوولان و بویژه دانشجویان و ایثارگران در استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام و مراسم تدفین و بزرگداشت آنها حضور و مشارکت گسترده ای به عمل آورند.
وی همچنین با تبریک روز معلم و بزرگداشت 12 فروردین سالروز شهادت استاد شهید مطهری، تکریم معلم و بزرگداشت آنها را وظیفه ای اخلاقی، انسانی و ملی عنوان کرد.
خطیب جمعه زاهدان در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور سوریه اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان ملت سوریه و مخالفان دولت آن کشور تصور می کردند می توانند با اقدامات تروریستی حداکثر ظرف 6 ماه رییس جمهور اسد را سرنگون کنند اما در عمل و بعد از گذشت سه سال روز به روز ماهیت و نیت پلید آنها بیشتر روشن می شود و مردم نیز از آنها روی گردان و متنفر شده اند.
به گزارش ایرنا پیش از خطبه های نماز جمعه زاهدان ˈعلیرضا نخعیˈ مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز معلم سخنانی بیان داشت.
همچنین تمثال 12 شهید معلم که با هنرمندی یکی از فرهنگیان سیستان و بلوچستان روی بوم و با خاک کربلا نقاشی شده بود، در معرض دید نمازگزاران قرار گرفت.
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن