تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814958832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مدیران و مربیان تربیت بدنی مجتمع های ورزشی تجلیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: از مدیران و مربیان تربیت بدنی مجتمع های ورزشی تجلیل شد خبرگزاری پانا:همزمان با پنجمین سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به استان کردستان از مدیران و مربیان مجتمع های ورزشی ،مربیان طرح های ساختار قامتی ،ژیمناستیک،سباح تجلیل شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت ساعت 10:02



 به گزارش خبرگزاری پانا،در سالروز تولد حضرت علی(ع) و روز پدر در مجتمع ورزشی اوراز از کلیه فعالین ورزشی  تجلیل شد . عرفانی  توجه به ورزش را با توجه به  اجتماعی بودن آن مورد تاکید قرار داد و به نقش ورزش در رشد و تعالی دانش آموزان در مدرسه و جامعه اشاره کرد و گفت: ورزش هم در جامعه و هم در آموزش و پرورش نقش آفرین است و یک شاخص اخلاقی و منشاء مشارکت و همکاری در سیستم  می باشد.در پایان این جلسه از مدیران و مربیان مجتمع های ورزشی و تیم های برتر مسابقات فوتسال برادران گرامی داشت هفته معلم و نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی و تنیس روی میز در بخش خواهران با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.    











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن