تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813304192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکس‌ها و پوستر یکی از رقبای نخل طلای جشنواره فیلم کن


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: عکس‌ها و پوستر یکی از رقبای نخل طلای جشنواره فیلم کن فرهنگ > سینما - فیلم کانادایی «اسیر» به کارگردانی آتوم اگویان یکی از 18 فیلم بخش مسابقه اصلی شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن است.
فیلم «اسیر» رایان رینولدز و می‌ری اینوس در «اسیر» (The Captive) نقش زوجی را بازی می‌کنند که دخترشان کاساندرا هشت سال پیش ناپدید شده است.


فیلم «اسیر» اکنون بعد از هشت سال شواهدی هست که نشان می‌دهد کاساندرا هنوز زنده است. پلیس، پدر و مادر و خود کاساندرا می‌کوشند راز این ناپدید شدن را فاش کنند.


فیلم «اسیر» روساریو داوسن، اسکات اسپیدمن، کوین دوران، الکسیا فست و بروس گرین‌وود دیگر بازیگران این تریلر هستند.


فیلم «اسیر» این فیلم یکی از 18 فیلمی است که امسال در جشنواره فیلم کن بخت دریافت جایزه نخل طلایی را دارند. شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن 14 تا 25 مه (24 اردیبهشت تا 4 خرداد) برگزار می‌شود.


پوستر فیلم «اسیر» این ششمین فیلم آتوم اگویان فیلمساز کانادایی ارمنی‌تبار است که در بخش مسابقه کن نمایش داده می‌شود. او در 1997 برای فیلم «آینده خوشایند» برنده جایزه بزرگ جشنواره شد. «تقویم»، «اگزوتیکا»، «سفر فیلیشیا»، «آرارات»، «جایی که حقیقت هست»، «کلوئه» و «گره شیطان» از دیگر ساخته‌های اوست.





عکس‌ها: کالیدر   5858



پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 00:04:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن