تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814780121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکس‌های ژولیت بینوش و کریستن استیوارت در یکی از فیلم‌های جشنواره کن


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: عکس‌های ژولیت بینوش و کریستن استیوارت در یکی از فیلم‌های جشنواره کن فرهنگ > سینما - تازه‌ترین عکس‌های فیلم «ابرهای سیلس ماریا» به کارگردانی اولیویه آسایاس فیلمساز فرانسوی منتشر شد.
فیلم «ابرهای سیلس ماریا» ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی و کریستن استیوارت بازیگر آمریکایی نقش‌های اصلی فیلم «ابرهای سیلس ماریا» (Clouds of Sils Maria) را بازی می‌کنند.


فیلم «ابرهای سیلس ماریا» ژولیت بینوش در این فیلم نقش ماریا اندرس، یک بازیگر میانسال فراموش‌شده را بازی می‌کند که تصمیم می‌گیرد در نسخه جدید نمایشی که سال‌ها پیش او را به شهرت رساند، بازی کند، اما این بار به نقش شخصیت مسن‌تر نمایش ظاهر شود. هرچند، وقتی او همبازی جوان‌تر خود (کلویی گریس مورتس) را می‌بیند که قرار است نقش معروف او را ایفاء کند، اوضاع شکل دیگری پیدا می‌کند. کریستن استیوارت بازیگر سری فیلم‌های «گرگ و میش» در «ابرهای سیلس ماریا» به نقش حامی ماریا مقابل دوربین رفته است.


فیلم «ابرهای سیلس ماریا» کلویی گریس مورتس، جانی فلین و برادی کوربه دیگر بازیگران این فیلم هستند.


فیلم «ابرهای سیلس ماریا» «ابرهای سیلس ماریا» یکی از 18 فیلم بخش مسابقه اصلی شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن است که 14 تا 25 مه (24 اردیبهشت تا 4 خرداد) برگزار می‌شود. این فیلم تولید مشترک فرانسه، سوییس و آلمان است.


فیلم «ابرهای سیلس ماریا» اولیویه آسایاس تا پیش از این سه بار با فیلم‌های خود در بخش مسابقه کن حضور داشته، اما هنوز جایزه‌ای نگرفته است. فیلم قبلی او «چیزی در هوا» در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره ونیز نمایش داده شد.





عکس‌ها: ایندی وایر 5858



دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 22:30:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن