تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819180632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذري: اميدوارم ذوب‌آهن قهرمان آسيا شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آذري: اميدوارم ذوب‌آهن قهرمان آسيا شود
مدير عامل باشگاه ذوب آهن گفت: اميدوارم در عرصه جديد باشگاه اين مرتبه بتوانيم قهرمان آسيا شويم.

  سعيد آذري در نشست خبري گفت: تشکر مي‌کنم از حضور پرشور خبرنگاران که به نظر مي‌رسد نقطه عطفي در شروع فعاليت‌هاي دوباره ذوب آهن باشد. يادم است در سال 1387 در هتل آسمان جلسه‌اي با خبرنگاران داشتيم که ابراهيم زاده را معرفي کردم و گفتم مي‌خواهم رويه‌اي جديد ارايه کنيم و به آسيا خودمان را تحميل کنيم، اين حرف براي تيمي که با ذوالفقار نسب ششم شده بود قول سنگيني بود اما همه ديدند که ذوب آهن با باور خود حتي به فينال آسيا هم رسيد.

وي ادامه داد: شان ذوب آهن نبوده که در دو سال اخير اينگونه در ليگ برتر بماند و امروز مي‌گويم پا به عرصه جديد مي‌گذاريم. مي‌خواستيم کسي را به عنوان سرمربي انتخاب کنيم که هم با چالش‌هاي فوتبال ايران آشنا باشد و همه در عين جواني بسيار پخته عمل مي‌کند و قهرمان ملي و باشگاهي ما بوده و اخلاق‌گراست و برنامه محور است و همکارانش را از بين خانواده ذوب آهن انتخاب کرده و ارتباط خوبي با تيم‌هاي پايه دارد.اميدوارم در يک برنامه چند ساله اين مرتبه استارت قهرماني در آسيا را بزنيم.

سعيد آذري گفت: طي يک برنامه سه ساله بايد بتوانيم با مربيگري يحيي گل‌محمدي به قهرماني آسيا برسيم.

وي در مورد اينکه برنامه ذوب آهن در مورد جوانگرايي چيست، گفت: فارغ از اينکه آئين‌نامه جديد خوب است يا بد، اين آئين‌نامه مي‌گويد 9 بازيکن زير 23 سال و 8 بازيکن زير 21 سال داشته باشيم و هرچه با گل‌محمدي تلاش کرديم که 8 بازيکن از تيم‌هاي زير 23 سال داشته باشيم نتوانستيم که عدم توجه به تيم‌هاي پايه باعث شد که امروز دست‌مان خالي باشد. اگر به اين تيم‌ها توجه مي‌شد مي‌توانستيم 16 بازيکن زير 23 سال داشته باشيم.

مديرعامل باشگاه ذوب آهن تصريح کرد: زماني که به باشگاه آمدم و گفتم که تيم ما حرفه‌اي بسته‌اي نشده که خيلي با بدگماني به اين حرفم نگاه کردند اما اکنون که تيم‌هاي پايه ما بازيکن خوب زيادي ندارند مشخص شد که حرفم درست است. اعلام مي‌کنم که امروز مدير تيم‌هاي پايه را انتخاب کرده‌ايم تا در آينده‌اي نه چندان دور بازيکنان جوان به بزرگسال معرفي کنيم و قرار شده حسيني دستيار گل محمدي ارتباط ويژه‌اي با تيم‌هاي پايه داشته باشند و بر اين امر نظارت داشته باشد و در کنار اين هم تلاش کرده‌ايم از نظر سخت‌افزاري وضعيت باشگاه ذوب آهن را بهبهود ببخشيم اما به دليل عدم توجه کافي زمين تمرين ملت که روزي بر اساس قوانين کنفدراسيون فوتبال آسيا آماده شده بود اکنون شرايط خوبي ندارد و بايد وضعيتش را درست کنيم و مي‌خواهيم يک زمين چمن مصنوعي در شفق براي تيم‌هاي پايه ايجاد کنيم. البته توجه به تيم‌هاي پايه بدون توجه به سخت‌افزار امکان‌پذير نيست.

وي افزود: سياستي در باشگاه دنبال مي‌کنم که تحت هيچ شرايطي بازيکن غيربومي در تيم‌هاي پايه استفاده نکنيم مگر اينکه بازيکني در سطح ملي باشد. اميدوارم روزي برسد که سالانه دو سه بازيکن به تيم‌هاي بزرگسال اضافه شوند.

مديرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اينکه سعد‌محمدي رئيس کارخانه ذوب آهن که فوتبالدوست است به گونه‌اي نباشد که استقلال مديرعامل باشگاه زير سوال برود، گفت: تعجب مي‌کنم از سعدمحمدي يک چهره‌ مداخله‌گر ترسيم کرده‌ايد که در اتاقش نشسته و دخالت مي‌کند و تصميم‌هاي خلق‌الساعه مي‌گيرد. وي هيچ‌وقت در استقلال فکري و کاري‌ام دخالت نکرده و خلاف اخلاق و انصاف است که چهره‌اش را اينگونه نشان بدهيم، گناهش هم اين است که عاشق فوتبال است و کاملا حرفه‌اي برخورد مي‌کند.

مديرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اينکه گل‌محمدي در تيم‌هاي بي‌حاشيه موفق مي‌شود و در تيم‌هاي حاشيه‌دار نمي‌تواند موفق شود و اينکه گل‌محمدي مي‌تواند با حاشيه ذوب آهن کنار بيايد گفت: ما افراد غير مسئول که بخواهند در کار تيم دخالت کنند نداريم، اگر شما کسي را مي‌شناسيد معرفي کنيد. اگر فوتبالي باشيد و باشگاه نساجي مازندران را بشناسيد، حواشي زيادي دارد و حتي از تيم‌هاي ليگ برتري بيشتر حاشيه دارد ولي زماني که در اين تيم بودم اجازه ندادم کسي در کار سرمربي دخالت کند و سابقه‌ام مشخص است و بحثي که شما مي‌کنيد به گل‌محمدي مربوط نمي‌شود، وظيفه باشگاه‌ است که بايد با آن برخورد شود و فوتبال ما حواشي دارد و مختص ذوب آهن نيست و بايد با اين حواشي برخورد شود.

مديرعامل ذوب‌آهن در مورد مسلمان، خانزاده و غريبي گفت: از بس به اين سوال جواب دادم خسته شدم. مسلمان به صورت قرضي به پرسپوليس رفته و دو سال با ما قرارداد دارد اما اگر حوادثي غير از مسايل حرفه‌اي پيش بيايد مسلمان 9 خرداد 93 به تمرينات ذوب آهن بيايد و تصميم‌هاي مقتضي گرفته شود و غريبي و خانزاده پرسپوليس به وجود آنها نياز دارد و بازگشت آنها به تيم ما منتفي شده همانطور که ماندن مسلمان در پرسپوليس منتفي شده است و به قول معروف «نخود نخود هرکه رود خانه خود».

آذري در مورد احياي برخي رشته‌هاي غير فوتبالي گفت: بايد به بودجه‌اي که در اختيارم قرار بگيرد نگاه کنم، اگر بودجه خوبي در اختيارم بگيرد در برخي رشته‌هاي انفرادي و غيرتوپي تيمداري مي‌کنيم.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/24 20:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن