تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815256280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب قهرمانی آسیا نیازمند شرکت در رقابتهای تدارکاتی برون مرزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم ملی کاراته: کسب قهرمانی آسیا نیازمند شرکت در رقابتهای تدارکاتی برون مرزی است ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشور گفت: برای ایستادن بر سکوی قهرمانی آسیا، نیازمند حضور در رقابتهای تدارکاتی و رویارویی با تیمهای خارجی هستیم.


حسن روحانی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی کاراته کشور در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه به خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از 14 تا 19 مردادماه سال جاری به میزبانی مالزی برگزار می شود که قبل از اعزام به آن مسابقات، دیدارهای بین المللی در کشورهای گرجستان و یونان را به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات قهرمانی آسیا در برنامه کاری داریم.
وی اظهار کرد: هم اکنون در حال برگزاری دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیمهای نوجوانان و جوانان در شهر ارومیه هستیم که 13 ورزشکار در رده سنی جوانان و 9 کاراته کا در رده سنی نوجوانان در آن حضور دارند.
وی افزود: این اردو تا یک روز مانده به مسابقات بین المللی کاراته ارومیه - ایران ادامه دارد و پس از آن طی روزهای هجدهم و نوزدهم ماه جاری به مصاف حریفان خارجی و داخلی حاضر در این رقابتها می رویم.
روحانی ادامه داد: کاراته ایران همواره جزو قدرتهای برتر در سطح آسیا بوده است ولی طی دو سال گذشته در رده سنی پایه افت داشته ایم که امسال تلاش بر این است که در رده سنی نوجوانان رشد قابل توجهی داشته و مجددا به روزهای اوج گذشته برگردیم.
وی گفت: سال گذشته کسب مقام قهرمانی بزرگسالان آسیا و نایب قهرمانی نوجوانان و جوانان را در کارنامه داریم ولی امسال فقط برای قهرمانی خیز برداشته ایم.
روحانی افزود: کاراته کاهای دعوت شده به اردوی تیم ملی برای کسب آمادگی بیشتر و تجربه اندوزی نیازمند رقابتهای تدارکاتی با حریفان خارجی هستند و در صورتی که فدراسیون کاراته بتواند تدارکات حضور در مسابقات بین المللی خارجی را برایمان فراهم کنند مطمئنا توانمندی کسب عناوین برتر آسیایی را دارند.
وی گفت: حضوری موفق در مسابقات 2015 مونیخ آلمان از دیگر برنامه هایی است که از هم اکنون باید در صدد کسب آمادگی های لازم در این کارزار جهانی باشیم.
وی میزبانی شهر ارومیه در مسابقات بین المللی کاراته را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: شهر ارومیه سال گذشته و امسال میزبان اردوهای تدارکاتی تیمهای ملی است و امکانات سخت افزاری مناسبی در اختیار ما قرار داده است ضمن اینکه حضور دو ورزشکار این استان (صابر پوریان و محمد جوانی) در اردوی تیم ملی موجب بسی افتخار است.
وی تیمهای ترکیه و جمهوری آذربایجان را قدرتمندترین رقبای تیم ملی کشورمان در مسابقات بین المللی ارومیه عنوان کرد و افزود: مطمئنا این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخودار است و امیدواریم بتوانیم کاپ قهرمانی را در خانه نگه داریم.
پنجمین دوره مسابقات کاراته بین المللی ارومیه - ایران از هفدهم الی نوزدهم اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
در این مسابقات تیمهایی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق، جمهوری نخجوان، تیم ملی ایران و تیم های کاراته منتخب استان های کشور حضور می یابند.
در کنار این مسابقات سمینار بین المللی آموزش و ارتقای داوری کاراته از 15 الی 17 اردیبهشت سال جاری با حضور رافائل اورتگا مدرس ارشد فدراسیون جهانی کاراته در ارومیه برپا می شود.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن