تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814139091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش تجليل از فرزندان نخبه شاهد استان قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۲۷ب.ظ)
همايش تجليل از فرزندان نخبه شاهد استان قم برگزار شد همايش تجليل از فرزندان نخبه شاهد استان قم همزمان با شام ميلاد با سعادت امير المومنين علي (ع) پدر معنوي امت اسلام در باحضور حدود يک هزار نفر از فرزندان نخبه شاهد در مدرسه عالي امام خميني (ره) برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين مراسم که با حضور خانواده هاي معظم شهدا و فرزندان نخبه شاهد و مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور، شهردار قم و خادمان به خاندان شهدا برگزار شد، از فرزندان نخبه شهدا تجليل بعمل آمد.
مدير کل بنيادشهيد و امور ايثارگران استان قم در اين مراسم ضمن تبريک ميلاد امام علي (ع) گفت: فرزندان شهدا وارثان خونهاي پاک شهدا و پاسدار ارزشهاي انقلاب هستند ايشان در جبهه هاي مختلف فرهنگي ، علمي و... با تلاش و کوشش مسير عزت و افتخار و استقلال را طي مي کنند.
سردار سيد جواد هاشمي افزود: فرزندان شهدا با کسب آگاهي و بصيرت در کنار کسب علم و دانش در ادامه راه شهدا هستند و افتخار جامعه اسلامي مي باشند.
وي تعداد فرزندان شهدا را سه هزار و 94نفر اعلام کرد و ادامه داد: هم اکنون 287نخبه شاهد وايثارگر در قم حضور دارند که از اين تعداد 88نفر فرزندان معزز شهدا مي باشند .
سردار هاشمي افزود: خانواده شهدا افتخار امت اسلام هستند ايشان با تقديم عزيزانشان و صبر بر فراغ ايشان الگوهاي صبرو ايثار و استقامت هستند ايشان پيروان مکتب اهل بيت (ع) و حافظان خونهاي پاک شهدا مي باشند.
در پايان اين مراسم از تعدادي از نخبگان ايثارگر از جمله حجت لاسلام والمسلمين محمد مهدي بروجردي، حجت الاسلام والمسلمين کريم خان محمدي ، محمدرضا نصيري جهرمي، رضا دلاوري، مرضيه سادات مستوفي و سعيده نقوي به واسطه کسب مقام هاي ملي در تلاش در عرصه هاي علمي، آموزشي و پژوهشي تجليل به عمل آمد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن