تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815516418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش پدران آسمانی با حضور 1500 نفر از فرزندان شاهد در مجتمع ایثار کردان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری همایش پدران آسمانی با حضور 1500 نفر از فرزندان شاهد در مجتمع ایثار کردان خبرگزاری پانا: همایش پدران آسمانی با حضور 1500 نفر از فرزندان شاهد در مجتمع ایثار کردان برگزار شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ساعت 15:14



                        به گزارش خبرگزاری پانا؛ مصادف با 13 رجب سالروز ولادت امیر المومنین علی (ع) و روز پدر 1500 نفر از فرزندان شاهد در مجتمع ایثارکردان دور هم جمع شدند و این روز راگرامی داشتند. این مراسم که با حضور آقای دکتر ایرانی فرماندار شهرستان کرج و جمعی از مقامات ستاد مرکز بنیاد شهید از ساعت 8 صبح آغاز گردید، در ساعت 18 با گلباران مزار شهدای امامزاده طاهر(ع) و امامزاده محمد(ع) به پایان رسید .
در این مراسم ابتدا گروه ورزشهای سنتی جانبازان به هنرنمایی پرداخته سپس با اهدا ترانه ای به شهدا به صورت زنده ادامه یافت و در انتها آقای یوسفی به هنرنمایی پرداخته این مراسم بعد از صرف ناهار و نماز با برپایی مسابقاتی ازجمله طناب کشی و دارت و ... ادامه بافت .
گفتنی است، در انتها شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدای امام زاده طاهر(ع) و امامزاده محمد(ع) به اهدا گل به مقام شامخ پدر(ان) شهید ادای احترام نمودند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن