تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820082909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشاعه فرهنگ ایثارو شهادت مهمترین هدف برگزاری جشن پدران آسمانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اشاعه فرهنگ ایثارو شهادت مهمترین هدف برگزاری جشن پدران آسمانی است همدان-ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: اشاعه فرهنگ ایثارو شهادت مهمترین هدف برگزاری جشن پدران آسمانی است.


به گزارش ایرنا ˈ ابراهیم الهی تبار ˈ شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی جشن پدران آسمانی در استانداری همدان اظهار کرد: توجه خاص به فرزندان شاهد می تواند نوعی سرمایه گذاری برای انقلاب باشد.
وی گفت: ایجاد زمینه های مناسب برای بهبود و ارتقای ارتباط بین فرزندان شاهد، ارتقای جایگاه و نقش فرزندان شاهد در جامعه و مشارکت فرزندان شاهد در برگزاری مراسم از جمله اهداف جشن پدران آسمانی است.
الهی تبار تصریح کرد: مسوولان برای خدمات رسانی هرچه بهتر به جامعه ایثارگری باید با این تفکر عمل کنند که هر اقدامی برای فرزندان شاهد انجام می شود برای ادای دین به شهدا است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های ارزش های دفاع مقدس نیز در این مراسم با بیان اینکه تجلیل از شهدا به عنوان یک وظیفه همگانی و همیشگی است افزود: این مراسم فرصتی برای نشر فرهنگ ایثار در جامعه اسلامی است و امروز تجلیل از شهدا یک ضرورت و نیاز است.
ˈمحمدجواد زمردیانˈ بیان کرد: امروز در مقابل هجوم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قرار داریم و دشمن قصد دارد فرهنگ مقاومت و جهاد و یاد و نام شهدا را در جامعه از بین ببرد.
وی اضافه کرد: تجلیل از شهدا ترویج فرهنگ ناب ایثار و شجاعت است و از راهکارهای موثر مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.
جشن بزرگ پدران آسمانی با حضور فرزندان شاهد وایثارگر روز میلاد حضرت علی(ع) در همدان برگزار می شود.
7529/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن