تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806252011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان مدارس شاهد و ايثارگران استان قم تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۱۷ب.ظ)
در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم؛ معلمان مدارس شاهد و ايثارگران استان قم تجليل شدند طي مراسمي در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، معلمان مدارس شاهد و ايثارگران و طرح پراکنده شاهد و اعضاي ستادهاي شاهد نواحي و مناطق آموزش و پرورش استان قم، تجليل شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، در همايش تجليل از فعالان مدارس شاهد و ايثارگران استان قم كه در سالن همايش هاي موسسه تحقيقاتي اسراء برگزار شد، ابتدا حيدر رستمي مدير امور شاهد و ايثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان قم طي سخناني با گراميداشت سالروز شهادت استاد مطهري و فرارسيدن ميلاد امام باقر(ع) و ماه پربرکت رجب، هفته معلم را به عموم معلمان بخصوص شاغلين در مدارس شاهد و ايثار گران تبريک گفت و گزارش اجمالي از برنامه ها، اقدامات و دورنماي مدارس شاهد و ايثارگران استان و طرح پراکنده شاهد ارائه داد.
در ادامه اين همايش حميدرضا دژاکام(شيخ الاسلام) مدير کل آموزش و پرورش استان قم طي سخناني با بيان اين نکته که استان قم داراي استعدادهاي بالقوه فراواني است، ابراز داشت: اين استعدادها اگر در کنار هم قرار بگيرند، فعليت هاي ارزشمندي را مي آفرينند.
وي با اشاره به شعار سال گفت: امروز با عنايت به رهنمودهاي مقام معظم رهبري، بعضي از فرصت ها اتفاق مي افتد که اگر خوب دقت کنيم مي بينيم آثار و برکات فراواني را در خود دارد.
دژاکام افزود: در همين راستا و با در نظر گفتن جايگاه و شان آموزش و پرورش، تيم اقتصادي در اداره کل آموزش و پرورش تشکيل شده و به مرور در ادارات تابعه نيز تشکيل خواهد شد.
وي مديريت مدرسه را اساس آموزش و پرورش خواند و با اشاره به ملاک محبوبيت و مقبوليت در انتخاب مديران تاکيد کرد: جايگاه مدير مدرسه نبايد از يک معتمد شهر کمتر باشد.
مدير کل آموزش و پرورش استان قم با بيان اينکه نگاه ما به مقوله تربيت، رساندن از صفر تا صد است، گفت: بايد به چشم انداز 20 ساله کشور در هر مقطعي از دوران مسئوليت خود نگاه ويژه داشته باشيم و به شعارها جامه عمل بپوشانيم.
وي بر توجه به بعد معنوي کار معلمان تاکيد کرد و گفت: قطعا دعاي خير اوليايي که فرزندانشان امانت معلمان بوده و مورد تربيت و آموزش قرار مي گيرند، راهگشاي زندگي بوده و بيشتر از هر ارزش مادي تاثير خواهد داشت.
شيخ الاسلام با انتقاد از کساني که به آموزش و پرورش با ديد تضعيف نگاه مي کنند، اظهار داشت: در اين مسير از هر کسي که آموزش و پرورش را تقويت کند استقبال مي کنيم و با هر کسي که اين مجموعه را تضعيف کند، مثل خودش برخورد مي کنيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، با بيان اينکه 20765 شاغل و بازنشسته و 14700 نيروي شاغل در مجموعه آموزش و پرورش استان قم حضور دارند، افزود: امسال براي اولين بار در ايام هفته معلم از 5800 همکار فرهنگي استان تجليل خواهد شد.
مدير کل آموزش و پرورش استان قم آموزش با اشاره به اينکه نوع نگاه آموزشي بايد از نوع بنيه علمي باشد و نه بر اساس يافته هاي علمي، گفت: بايد تلاش شود که دانش آموز، "شب امتحاني" نشود.
وي با بيان بخشي از برنامه هاي تربيتي آموزش و پرورش استان ادامه داد: تربيت واقعي را با سه شعار نماز، ترتيل خواني همگاني در مدارس و تکريم پدر و مادر نهادينه، پيگيري و اجرا مي کنيم.
در پايان اين همايش، سردار سيد جواد هاشمي مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم طي سخنان کوتاهي بر تلاش اين مجموعه در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تاکيد نمود.
در اين همايش با حضور معاونان اداره کل، مديران نواحي و مسئولان کانون هاي بسيج آموزش و پرورش استان، معلمان مدارس شاهد و ايثارگران و طرح پراکنده شاهد و نيز اعضاي ستادهاي شاهد نواحي تقدير شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن