تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818875958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده شهدا نسبت به انقلاب اسلامي از هرکس دلسوزترهستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۳۱ب.ظ)
مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور: خانواده شهدا نسبت به انقلاب اسلامي از هرکس دلسوزترهستند مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور گفت: خانواده شهدا و فرزندان شهدا به واسطه اينکه بيشترين خدمت را به اين نظام کرده اند دلسوزتر از هر کسي به انقلاب هستند ايشان صاحبان انقلاب اسلامي مي باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله حسيني بوشهري در مراسم تجليل از نخبگان شاهد وايثارگر استان قم افزود: همانطور که دفاع مقددس بر دوش پدرانتان بود و آنان از جان خويش براي ارزشها گذشتن امروز و آينده اين کشور بر دوش شماست و براي دفاع از خون شهدا بايد همواره در صحنه باشيد با حضور شما هيچکس حق تعرض نمي يابد.
وي با اشاره به اينکه وظيفه فرزندان شهدا درخشيدن در جامعه همانند پدران شهيدشان است افزود: فرزندان شهدا با داشتن ويژگي هايي که در تراز انقلاب است مي توانند الگوهاي جامعه باشند و مردم اين توقع را از فرزندان شهدا دارند فرزندان شهدا بايد ممتاز باشند شما با حضورتان فضا را عطر آگين به حضور شهدا مي سازيد.
وي تاکيد کرد: شهدا بخاطر احياي مسايل ديني جان خويش را فدا کردند و امروز فرزندان شهدا بايد از خون شهدا دفاع نمودند، اگر مشکلي جامعه را تهديد کند بايد از مال گذشت اما وقتي دين تهديد مي شود بايد از جان گذشت نه از دين ، پدران شما چنين کردند امروز شهدا و خانواده معظم ايشان حق بزرگي بر گردن اين ملت بلکه دنياي اسلام دارند چراکه اگر استقامت آنان نبود اين انقلاب ماندگار نمي شد.
آيت الله حسيني بوشهري با تقدير از اقدام بنيادشهيد در برگزاري اين همايش در شام ميلاد مولي متقيان افزود: پدر امت اسلام شهيد بود و امام حسن (ع)و امام حسين(ع) به اين امر افتخار مي کردند شما فرزندان شهدا نيز به اين شهدا افتخار کنيد و هرگز احساس تنهايي نکنيد شهدا براي دين از خانواده گذشتند و آنان را به خدا سپردند .
مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور ادامه داد: امام علي (ع) مولود کعبه است ، اول لبيک به پيامبر (ص) را گفت، در تمام ناسبت ها در کنار رسول بود در جنگهاي مختلف پيشتاز بود انسان يکه پيامبر او را بعنوان خليفه اول جامعه اسلامي معرف کرد و اگر با مخالفت همراه نمي شد به فرمايش فاطمه زهرا (س) مي دانستنيد که زمام جامعه چطور بدست ايشان اداره مي شد.
آيت الله حسيني بوشهري تاکيد کرد: شهداي ما انسانهاي معمولي نبودند، پيش بيني هاي آنان نيز همينطور بود، اينها افسانه نيست بلکه واقعيت هاي دوران دفاع مقدس است که براي خانواده شهدا رخ دادشهدا با تکليف مداري، انتخاب صراط المستقيم بر تمامي لذات دنيوي، نترسيدن از ملامت ملامت کنندگان ،داشتن آگاهي و بصيرت و عدم کبر و غرور به مقامات عالي رسيدند و مقام شفاعت يافتند.
وي افزود: امام راحل نسبت به خدمت به خاندان شهدا به مسوولان نظام توصيه مي کند تا به امرو فرهنگي اين عزيزان رسيدگي شود مقام معظم رهبري نيز دغدغه تحصيل فرنزدان شهدا را مورد تاکيد قرا ر مي دهند. بايد فرزندان شهدا در حوزه هاي علميه و دانشگاهها مدارج عالي علمي را دنبال نمايند. اين توصيه مقام معظم رهبري مي باشد.
به فرمايش مقام معظم رهبري هرکس براي اين نظام بيشتر خدمت کرده موظف تر به حفظ اين نظام است شهدا و خانواده ايشان بيشترين خدمت را داشته اند و دلسوزتر از ايشان به حفظ و پاسدراي از خونهاي شهدا نيست هر گاه انقلاب دچار مشکل شود اين فرزندان شهدا، صاحبان انقلاب بايد همواره در صحنه حضور يابند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن