تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815166133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولیت آستان قدس رضوی از روند مذاکرات هسته ای ابراز رضایت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تولیت آستان قدس رضوی از روند مذاکرات هسته ای ابراز رضایت کرد مشهد-ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی از روند مذاکرات هسته ای کشورمان ابراز خرسندی کرد و گفت: این مذاکرات در راستای منویات رهبر معظم انقلاب با پیشرفت خوبی در حال انجام است.


آیت الله ˈعباس واعظ طبسیˈ این مطلب را دوشنبه شب در مراسم اعطای حکم خادمی 384 نفر از خادمان حرم امام رضا (ع) در تالار اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی بیان کرد.
وی افزود: مذاکرات هسته ای کشورمان طی ماههای اخیر با اتکاء به اعتماد مردم و مسوولان به گروه مذاکره کننده در راستای منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب با نگاه به مسائل ملی و تکیه بر ارزشهای نظام جمهوری اسلامی به صورت اصولی و منطقی در حال پیشرفت است.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ادامه داد: هر جا که دشمن در فرآیند مذاکرات هسته ای با ما به درشتی سخن می گوید ما هم با پاسخ قاطع به آنها از حق خود در مذاکرات دفاع می کنیم.
وی اظهار داشت: مسوولان کشورمان با تکیه بر ارزشهای اسلامی و با منطق و استدلال و احترام به قوانین بین المللی در مذاکرات هسته ای حضور می یابند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من قبلاˈ هم به وزیر امور خارجه کشورمان گفته بودم که همه چیز دست به دست هم داده که این مذاکرات به ثمر بنشیند و با تدبیر رهبر معظم انقلاب و هدایت مسوولان دیپلماسی ایران مذاکرات فوق روند خود را طی می کند.
آیت الله واعظ طبسی با اشاره به دریافت حکم خادمی ظریف وزیر امور خارجه گفت: تشرف انسان به خادمی حرم مطهر امام رضا (ع) تصادفی نیست و هر کسی که لیاقت آن را دارد، مفتخر به دریافت این حکم می شود.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دریافت این حکم افتخاری خادمی حرم حضرت ثامن الحجج (ع) در آستانه سیزدهم رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) و دور جدید مذاکرات هسته ای در ژنو از عنایات خداوند است و امیدوارم زمینه ساز سربلندی کشورمان در این مذاکرات شود.
آیت الله اعظ طبسی در ادامه از انقلاب اسلامی ایران به عنوان اعجاز بزرگ قرن حاضر یاد کرد و افزود: امروز به واسطه تاثیر گذاری نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه ای و بین المللی اکثر رسانه ها و از جمله مجازی در سطح جهان به این نظام و کشورمان چشم دوخته و مسائل آن را رصد می کنند.
نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مقام معظم رهبری علیرغم پیچیدگی اوضاع سیاسی و وجود دشمنان و همچنین خط نفاق معاندان، با موضع حکیمانه و با شجاعت ناشی از عزت و استقلال ،کشورمان را رهبری می کنند.
در پایان این آیین 384 نفر از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) از جمله ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مفتخر به دریافت حکم خادمی حرم امام رضا (ع) شدند.ک/2
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن