تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820296806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولیت آستان قدس رضوی بر حمایت از مدیران اجرایی و پرهیز از تخریب دولت تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تولیت آستان قدس رضوی بر حمایت از مدیران اجرایی و پرهیز از تخریب دولت تاکید کرد مشهد-ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی بر توجه بخشهای مختلف به حمایت از مدیران اجرایی و پرهیز از تخریب دولت تاکید کرد و گفت: نباید به بهانه انتقاد دست به تخریب دولت زد.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈعباس واعظ طبسیˈ روز دوشنبه این مطلب را در آستانه روز شوراها و در دیدار حدود یک هزار نفر از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای خراسان رضوی اعلام کرد.
وی افزود: امروز مسوولان و وزرای دولت همه در کنار هم در حال خدمت به جامعه و دولت خدمتگزار با اتکای به این ملت مشغول انجام وظیفه است، باید اگر نقایصی در اقدامات آنان وجود داشته باشد، انتقاد شود ولی نباید دست به تخریب زد.
وی اظهارداشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در مسوولیت اجرایی مشغول به کار هستم و به خوبی به این مساله واقفم که مسوولیت اجرایی کار مشکل است و انسان باید از وجود خود سرمایه گذاری کند.
نماینده ولی فقیه در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی گفت: مردم خواسته های گوناگونی را مطرح می کنند که برخی موارد امکان عملی شدن آن وجود ندارد و کوچکترین جواب نامساعدی ملت را از ما ناراضی می کند و این حق آنها است.
آیت الله واعظ طبسی خطاب به اعضای شوراهای اسلامی افزود: باید مدیران اجرایی کشور را تقویت نمود و از هر گونه مشورت و همفکری برای ارایه خدمات موثر آنان به جامعه دریغ نکرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین مشکلات فرهنگی را از تنگناهای مهم کشور ذکر کرد و گفت: باید با مشورت با دست اندرکاران ذیربط در این زمینه در جهت تقویت مبانی اصولی فرهنگی دینی و استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد.
وی گفت: مسایل اقتصادی از دیگر مباحث مهم و مورد نیاز کشور است که باید با همفکری و مشورت با صاحبنظران، سیاست گذاران اقتصادی را در پیشرفت و رشد و تعالی بخشهای مختلف همراهی کرد و باید از هر گونه تک روی و اعمال سلائق شخصی پرهیز شود.
وی بیان کرد: توجه نداشتن به مشورت و همفکری موجب بروز استبداد در فعالیتها می شود، قدرت و مقام و منزلت وسوسه گرا است و باید با همفکری با افراد صاحبنظر برای موفقیت در کارهای خود بهره گرفت.
نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر شهر را به منزله یک موجود زنده تصور کنیم باید برای بهداشت ، نظافت و انضباط و حل مشکل ترافیک و توسعه و عمران آن از هیچ تلاش کوتاهی نکرد و فضای شهری باید از جذابیت خاصی برخوردار باشد.
آیت الله واعظ طبسی افزود: شوراهای اسلامی و شهرداران نباید در مقابل یکدیگر قرار بگیرند بلکه بایستی در کنار و با تعامل و هفکری با یکدیگر برای توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات مناطق خود بکوشند.
وی اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی نباید به خاطر افکار و گرایشها و جناح بندی های سیاسی مصلحت جامعه را فدای دیدگاههای سیاسی و شخصی خود کنند.
وی گفت: برخی اشخاص برای آنکه یک مدیر اجرایی به موفقیت نرسد هر چه در توان دارند برای از صحنه خارج کردن وی انجام می دهند.
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به بحث مذاکرات هسته ای اشاره کرد و اظهارداشت: آمریکا نمی خواهد که مذاکرات هسته ای به سرانجام مطلوب برسد.
وی گفت : آمریکا این مذاکره را تنها برای مذاکره می خواهد ولی با درایت و قاطعیت و شهامت و پشتوانه رهبر معظم انقلاب و ملت ما، آمریکا در این مذاکرات شکست خورد و به اهداف خود نرسید.ک/2
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن