تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820955450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت مردم از دولت در مذاکرات هسته ای مورد تاکید رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حمایت مردم از دولت در مذاکرات هسته ای مورد تاکید رهبری است مراغه - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت مردم و مسوولان از دولت در راستای موفقیت ایران در مذاکره های انرژی صلح آمیز هسته ای از مهمترین تاکیدهای رهبر معظم انقلاب است.


مهدی دواتگری روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در مراغه، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با سه بخش بر مذاکره های هسته ای ایران و گروه 1+5 نظارت کامل دارند، افزود: حمایت از دولت، انجام مذاکره های هوشمندانه و اعتماد نکردن به غرب جزو تاکیدات معظم له است.
وی اظهار کرد: مردم و مسوولان باید با صبر و شکیبایی از تیم مذاکره کننده ایران حمایت و گروه مذاکره کننده نیز باید از تمامیت سیاسی و استقلال ایران دفاع کند.
نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود سه ماه از شروع توافق ژنو می گذرد، ادامه داد: دولت های غربی تاکنون در این راستا کارشکنی هایی انجام داده اند اما انقلاب اسلامی در عمل به تعهدهای خود ثابت قدم بوده است.
دواتگری با بیان اینکه طبق توافق نامه ژنو اگر هر کدام از طرف های مذاکره کننده از عمل به تمام و یا بخشی از توافق خودداری کنند، این حق نسبت به بازگشت طرف مقابل به وضعیت سابق ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به کم کاری طرف های غربی، جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه کارشکنی آنان پاسخی باصلابت خواهد داد.
وی گفت: ملت و مسوولان ایران با برخورداری از پشتوانه رهبر معظم انقلاب، هوشیارانه در راستای به رسمیت شناختن انرژی هسته ای صلح آمیز ایران تلاش می کنند.
نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان اظهار کرد: اکنون کشورمان به برکت جانفشانی های ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح از حق خود در غنی سازی نگذشته و تعلیق این فعالیت ها را نخواهد پذیرفت.
دواتگری افزود: ارتش با صیانت از تمامیت ارضی، سپاه با دفاع از ارزش های اسلامی و نیروهای انتظامی با تامین امنیت داخلی و مرزها، یکدل و در کنار هم در ارتقای تفکر دفاعی و اقتدار روزافزون نظام اسلامی می کوشند.
وی گفت: اکنون ارتش پس از هشت سال دفاع مقدس، با اقتدار خود و تلاش در عرصه پیشرفت، سازندگی و انجام رزمایش های بزرگ، دشمنان را مایوس کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام گذاری روز ارتش، یادآوری کرد: در اولین روزهای سال 58 برخی افراد ساده لوح و مزدوران داخلی استکبار، با ایجاد تصور شاهنشاهی بودن ارتش، درصدد انحلال ارتش بودند که این توطئه با تدبیر بزرگ امام راحل خنثی شد.
دواتگری ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در برهه های مختلف تاریخ زحمات بزرگی متحمل شده و حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد.
وی خاطرنشان کرد: حمایت از انقلاب، پیوستن به ملت، بیعت با امام راحل در سال های پیش از پیروزی انقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمنان در تجزیه خاک کشور در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب از تلاش های ارتش در صیانت از نظام و انقلاب است.
همزمان با سراسر کشور و به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی قهرمان، نیروهای مسلح مستقر در مراغه با مشارکت یگان های نمونه پیاده، موتوری، موشکی، پدافند هوایی، کاتیوشا و توپخانه سنگین و سبک گروه 11 توپخانه، تیپ 221 شهید خسروتاش و پشتیبانی منطقه چهار ارتش مستقر در پادگان امام رضا(ع)، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی توان و اقتدار رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
7483/590/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن