تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815248961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل فراری در درگیری با پلیس کشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قاتل فراری در درگیری با پلیس کشته شد




فرمانده انتظامی استان اصفهان، از هلاکت فرد مسلحی که به اتهام قتل و سرقت مسلحانه مورد تعقیب بود، در یک درگیری پنج ساعته با ماموران پلیس کاشان خبر داد.





خبرگزاری ایرنا: به گزارش عصر دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ˈعبدالرضا آقاخانیˈ افزود: ماموران فرماندهی انتظامی کاشان در یک عملیات پلیسی مخفیگاه این شرور مسلح را در یکی از شهرک های اقماری این شهرستان ردیابی کردند و صبح امروز با هماهنگی مقام قضایی به منظور دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی گفت: با توجه به تسلیم نشدن متهم، مقاومت در برابر ماموران و تیراندازی مداوم او از داخل منزل، تیمی ویژه از یگان های تخصصی پلیس استان به محل اعزام شدند و در نهایت در درگیری پنج ساعته، متهم به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 235 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

وی گفت: متهم جوانی 25 ساله بود که در 12 تیر سال 90 در یک درگیری خانوادگی جوان 24 ساله ای را در شهر اهواز با سلاح کلاشینکف به قتل رسانده و سابقه چند فقره سرقت مسلحانه در اهواز نیز در پرونده اش ثبت شده است.







تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن