تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814778297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری پلیس با معترضان در ونزوئلا؛ کشته شدن یک پلیس و دستگیری 243 دانشجو


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
درگیری پلیس با معترضان در ونزوئلا؛ کشته شدن یک پلیس و دستگیری 243 دانشجو

درگیری پلیس با معترضان در ونزوئلا؛ کشته شدن یک پلیس و دستگیری 243 دانشجو
نیروهای امنیتی ونزوئلا صدها تن از دانشجویان این کشور را که با هدف اعتراض به نیکولاس مادورو، اقدام به برپایی کمپ‌هایی در مکان‌های عمومی کرده بودند، بازداشت کرد.
به گزارش نامه نیوز، به نقل از خبرگزاری صدای روسیه، نیروهای امنیتی ونزوئلا صبح زود با هدف برچیدن این کمپ‌ها که یکی از آن‌ها مدت‌ها رفت‌و‌آمد را یکی از خیابان‌های اصلی کاراکاس مختل کرده بود،‌ به آن‌ها حمله کردند.

میگوئل رودریگوز، وزیر کشور ونزوئلا گفت که سربازان 243 تن را بازداشت کرده‌اند. خبرگزاری راشا تودی هم‌چنین گزارش داد در این درگیری‌ها یک نیروی پلیس کشته و چهارتن دیگر زخمی شدند.

وی هم‌چنین این دانشجویان را به استفاده از این کمپ‌ها به عنوان مقری برای عملیات و برگزاری اعتراضات خشونت‌بار در سایر نقاط کاراکاس متهم کرد.

رودریگوز افزود که این سربازان مواد مخدر، سلاح و مواد منفجره و تمامی وسایلی را که هر روز توسط این معترضان استفاده می‌شد، ضبط کردند.

این در حالی است که فرانسیا کاکیکو، رهبر یکی از این کمپ‌ها این حمله را غیرقانونی خواند و اتهامات در خصوص طراحی عملیات از سوی دانشجویان در سایر نقاط شهر را رد کرد.

به گزارش ایسنا، وی در پیام کوتاهی به خبرگزاری رویترز گفت: آن‌ها به بهانه مواد مخدر و سلاح وارد عمل شدند که این کاملا غلط است. این رهبر مخالفان افزود که معترضان بازداشت شده در پایگاه نظامی کاراکاس به سر می‌برند.

وی ادامه داد: من از تمامی جهان می‌خواهم تا به ما کمک کنند و اذعان کنند که این حکومت یک دیکتاتوری است.




1393/2/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن