تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814728902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارآگاهان پلیس آگاهی سمنان موفق به دستگیری زوگیر معتاد شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان سردار میرزایی:
کارآگاهان پلیس آگاهی سمنان موفق به دستگیری زوگیر معتاد شدند
سمنان - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری زورگیر معتاد در سمنان خبر داد و گفت: این فرد با پرسه زن در شهر از بانوان سرقت می کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا میرزایی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با دریافت شکایت یک بانوی مبنی بر اینکه فرد موتورسواری با تهدید، مبلغی وجه نقد از وی سرقت کرده است افزود: رسیدگی سریع به این موضوع در صدر ماموریت های تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی تصریح کرد: این زورگیر معتاد و غیر بومی با موتورسیکلت های سرقتی از بانوان سرقت می کرد. فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی این متهم پس از چندین روز تلاش مستمر ماموران آگاهی، خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی متهم را که جوانی اهل سیستان و بلوچستان و ساکن استان گلستان بود را در عملیاتی ضربتی در محل کار پدرش در حوالی سمنان دستگیر کردند. میرزایی با اشاره به این مطلب که این متهم به مواد مخدر اعتیاد دارد و به کارهای خود اعتراف کرده است عنوان کرد: این فرد در اسفندماه گذشته دو دستگاه موتورسیکلت سرقت کرده و در مکان های خلوت، عابران پیاده به ویژه بانوان را تهدید و اموال قیمتی، وجه نقد و گوشی تلفن همراه آنان را سرقت کرده است. وی به کشف شش فقره سرقت به عنف و سرقت دو دستگاه موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: انگیزه اصلی متهم تامین هزینه های مصرف مواد مخدر بوده است. فرمانده انتظامی استان سمنان در خاتمه با اشاره به این مطلب که دستگیری سریع مجرمان در این گونه جرایم موجب ارتقای احساس امنیت در جامعه می شود به عموم شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در معابر و خیابان ها، مراتب را بی درنگ به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید.


۱۳۹۳/۲/۱۵ - ۱۶:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن