تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرهام از اسپانسري باشگاه استقلال انصراف داد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پرهام از اسپانسري باشگاه استقلال انصراف داد
کد خبر: ۳۹۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰ - 12 May 2014


عضو پيشين هيئت مديره استقلال با اعلام انصرافش از اسپانسري اين باشگاه گفت: نمي‌شود که ما سرمايه‌گذار باشيم ولي انتخاب هيئت مديره بر عهده وزارت ورزش و جوانان باشد.


مهدي پرهام درباره آخرين مذاکرات با وزارت ورزش و جوانان براي اسپانسري باشگاه استقلال در فصل آينده اظهار داشت: شب گذشته با امير رضا خادم جلسه‌اي برگزار کردم. خادم اعلام کرد ما در استقلال سرمايه‌گذاري کنيم اما تنها از راه لباس و برند استقلال درآمدزايي داشته باشيم.


به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: تنها يک سال استقلال را در اختيار داريم و نمي‌توانيم از برند آن درآمدزايي داشته باشيم. از طرفي وزارت ورزش خواستار حضور 9 نفر در هيئت مديره استقلال است که از اين 9 نفر، 7 نفر آن برعهده خودشان باشد. من هم به خادم گفتم که بايد 5 نفر از اعضاي هيئت مديره بر عهده من باشد.


عضو پيشين هيئت مديره استقلال عنوان کرد: خادم در پايان جلسه اعلام کرد که شرايط وزارت ورزش براي واگذاري استقلال به اين شکل است و من نيز با توجه به شرايط از اسپانسري استقلال انصراف دادم.


پرهام در پايان گفت: نمي‌شود که ما سرمايه‌گذار باشيم ولي انتخاب هيئت مديره برعهده وزارت ورزش باشد. دو نفر ديگر به نام‌هاي شفيع‌زاده و سيروس محجوب هم قصد سرمايه‌گذاري در استقلال را داشتند اما با شرايط وزارت ورزش منصرف شدند. وزارت ورزش پس از انصرافم از اسپانسري پيشنهاد عضويت در هيئت مديره استقلال را داد که آن را نپذيرفتم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن