تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815307232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اموات از مالیات بر ارزش افزوده کفن و دفن معاف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اموات از مالیات بر ارزش افزوده کفن و دفن معاف شدند
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: هزینه کفن و دفن براساس بند ۸ ماده ۱۲قانون از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، معاف شد.
آفتاب: علیرضا طاری در پاسخ به پرسشی در خصوص دریافت مالیات بر ارزش افزوده از کفن و دفن، گفت: هزینه های کفن و دفن (فروش قبر) از مصادیق بند 8 ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده بوده که معاف از مالیات است.

او گفت: ابهامی در قانون فعلی در این خصوص وجود داشت که در اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده این ابهام برطرف شده و در صورت تصویب توسط مجلس شورای اسلامی، هیچ شائبه ای در این زمینه وجود نخواهد داشت.

علی عسکری رییس سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این خصوص گفت: با تلاش های صورت گرفته خدمات مربوط به کفن و دفن از پرداخت مالیات معاف شد.

او در رابطه با دریافت مالیات از خدمات بهشت زهرا، گفت: طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده عرضه انواع کالا و خدمات مشمول پرداخت مالیات است.

او گفت: کالا و خدمات معاف از مالیات ارزش افزوده در ماده 12 قانون به صراحت نام برده شده، بنابراین هر نوع خدمت و کالایی که در این لیست نباشد، مشمول مالیات است.

به گزارش ایرنا، در حالی که معافیت از پرداخت مالیات برای کفن و دفن در قانون قبلی نبود، اما رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با تلاش های انجام شده از این پس خدمات مربوط به کفن و دفن از پرداخت مالیات معاف می شود.




تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن