تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821059761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش کاخ بلند در بزرگداشت فردوسی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
همایش "کاخ بلند" در بزرگداشت فردوسی
با همکاری باغ موزه قصر و بنیاد فردوسی، همایش «کاخ بلند» در بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در چهار‌شنبه 24 اردی‌بهشت از ساعت 18 در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ همایش «کاخ بلند» با سخنرانی دکتر قدمعلی سرامی و دکتر شاهین فرهت، برپایی نمایشگاه آثار هنری استاد محمدباقر آقامیری، نگارگر داستان‌های شاهنامه و استاد کیومرث قورچیان، نقاش خیالی‌نگار از تصویرسازی استوره‌های شاهنامه‌ای و نمایشگاه کتاب نشر زرین و سیمین، ناشر آثار نفیس و فاخر فرهنگ و ادب ایران برگزار می‌شود.

تجلیل از استادان شاهنامه‌پژوه دکتر قدمعلی سرامی، عضو امنای بنیاد فردوسی و دکتر شاهین فرهت، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و سازنده سمفونی فردوسی و محمدعلی داوودی‌پور، ناشر برگزیده شاهنامه فردوسی و نکوداشت هنرمندان برتر ایران مرشد سیروان نوروزی، دارنده سردم زرین کشور و استادان برجسته نگارگری محمدباقر آقامیری و کیومرث قورچیان از دیگر برنامه‌های همایش «کاخ بلند» خواهد بود.

گفتنی است، حضور همه علاقمندان به فرهنگ در همایش «کاخ بلند» در چهارشنبه 24 اردی‌بهشت از ساعت 18 به نشانی خیابان مطهری، پس از خیابان شریعتی، میدان پلیس، تالار فرخی یزدی باغ موزه قصر آزاد است.


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن