تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820353000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صحبت های کفاشیان به سوژه سایت های عربی تبدیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صحبت های کفاشیان به سوژه سایت های عربی تبدیل شد بندرگناوه - ایرنا - بدون شک اگر رییس فدراسیون فوتبال می دانست که صحبت های اخیرش در خصوص پیراهن های بازیکنان تیم ملی فوتبال و حاشیه های آن، بازتاب منفی و بعضا کنایه آمیز برای فوتبال کشورمان در رسانه های خارجی خواهد داشت، هرگز چنین سخنی به میان نمی آورد.


به گزارش ایرنا، پس از انتشار مصاحبه روز پنجشنبه گذشته « علی کفاشیان » رییس فدراسیون فوتبال، سایت های خبری کشورهای عربی با تغییر مفاد آن و یا سوء برداشت، بصورت کنایه آمیز نوشتند: رییس فدراسیون فوتبال ایران گفته که بازیکنان تیم ملی ایران باید در مسابقه های جام جهانی2014در برزیل صرفه جویی کنند و بعد از هر مسابقه، حق تعویض پیراهن های خود را با بازیکنان تیم مقابل ندارند.
این درحالی است که این گفته هادر سایر رسانه ها از جمله انگلیسی و آلمانی زبان هم بازتاب داشت.
مسلما کفاشیان با توجه به اینکه سال هاست در عرصه ورزش و فوتبال فعالیت می کند،می داندکه بازیکنان فوتبال بعد از هر بازی پیراهن خود را با بازیکنان تیم رقیب تعویض می کنند، ولی صحبتهای او مبنی براینکه بعد از تمرین پیراهن های خود را نگهدارند،با تغییر از سوی برخی سایت به سوژه داغ رسانه های خارجی علیه فوتبال کشورمان تبدیل شد.
به نظر می رسد که کفاشیان درمسندریاست فدراسیون فوتبال ایران نباید چنین حرفی بویژه دررسانه ها بیان می کرد. زیرا در آستانه جام جهانی تمامی رسانه ها به هر حرفی حساس بوده و برخی ها با شیطنت وتغییر محتوای آن برای تیم حاشیه درست می کنند.
هیچ کس منکر صرفه جویی اقتصادی نیست اما این کار باید به چه طریق و به چه بهایی صورت گیرد؟
درمدت 24ساعت گذشته، بسیاری ازسایتهای خبری کشورهای کوچک عربی با لحنی تمسخرآمیز، گفته های رییس فدراسیون فوتبال کشورمان را سوژه کرده و نوشته اند: ایران کشوری نفت خیز باکمبود پیراهن برای فوتبالیست های خود در جام جهانی برزیل مواجه است.
این درحالی است که حامیان مالی تیم ملی فوتبال ایران، بارها اعلام کرده اند لباس های مورد نیاز ملی پوشان فوتبال کشورمان را درجام جهانی فوتبال تامین خواهند کرد. بنابراین دیگر جای نگرانی وجود ندارد .
صحبت های دو روز پیش علی کفاشیان موجب شد، سایت های بی شماری از قبیل الکوره،الدوری و الکاس قطر، یلاکوره، الدوحه نت و ... تیم ملی فوتبال ایران را فقیر و تهی دست معرفی کنند که بازیکنانش به دستور رییس فدراسیون فوتبال اجازه تعویض پیراهن های خودراهم ندارندوحسرت پیراهن های بازیکنانی چون لیونل مسی، دی ماریا و دیگر بازیکنان صاحب نام فوتبال دنیا در دلشان خواهد ماند. ک/4
7476
گزارش از: قاسم جنتی اصل از بندرگناوه.
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن