تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کهگیلویه و بویراحمد قابیلت تبدیل به قطب های صادرکننده عسل را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کهگیلویه و بویراحمد قابیلت تبدیل به قطب های صادرکننده عسل را دارد گچساران - ایرنا - مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با داشتن تنوع پوشش گیاهی و تولید عسل با کیفیت توانایی تبدیل به یکی از قطب های صادر کننده این محصول را دارد.


جعفرگوهرگانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کهگیلویه و بویراحمد با تولید سالیانه 800 تن عسل مرغوب رتبه شانزدهم تولید این محصول در کشور را دارد.
وی به شرایط زیست گاهی وآب هوایی این استان چهارفصل برای پروروش زنبوراشاره کرد و گفت: نبود صنایع بسته بندی عسل یکی از موانع تولید و افزایش صادرات عسل در این استان است.
مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مرغوبیت کیفیت عسل این استان وبه تبع آن بالا بودن قیمت این محصول بازاریابی مناسب را یکی از دغدغه های زنبورداران کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد.
گوهرگانی با بیان این که ریز آلاینده های هوا از عوامل کاهش تولید عسل است گفت: به دلیل کاهش محسوس آلودگی هوای کهگیلویه و بویراحمد در سال زراعی جاری میزان تولید عسل در این استان به طور چشمگیری افزایش خواهد داشت.
وی تصریح کرد: سرانه مصرف عسل در کهگیلویه و بویراحمد نیم کیلوگرم است که این آمار نشان از تولید 400 تن عسل مازاد بر مصرف مردم این استان دارد.
بیش از یک هزارو 800 زنبوردار در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.
8143/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن