تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820286371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو طرح اقتصادی و عمرانی بسیج سازندگی در فومن به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو طرح اقتصادی و عمرانی بسیج سازندگی در فومن به بهره برداری رسید رشت - ایرنا - همزمان با ایام تاسیس بسیج سازندگی، دو طرح اقتصادی و عمرانی از سوی این نهاد در شهرستان فومن به بهره برداری رسید.


مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن روز شنبه در حاشیه بهره برداری از یک واحد مسکونی در روستای ˈکمادولˈ این شهرستان به یک خانواده محروم گفت: این واحد مسکونی به مساحت 50 مترمربع احداث شده است.
پاسدارˈناصر جوانمردˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 200 میلیون ریال از اعتبارهای بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن برای احداث این واحد مسکونی هزینه شده است.
وی اضافه کرد: این نهمین واحد مسکونی است که در سالجاری از سوی بسیج سازندگی برای خانواده های محروم در روستاهای شهرستان فومن احداث و واگذار شده است.
همچنین یک طرح پرورش ماهیان گرم آبی با حضور مسوولان و مردم منطقه در روستای ˈپامسارˈ فومن افتتاح شد.
مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن گفت: این طرح به مساحت پنج هکتار به اجرا در آمده است.
جوانمرد ادامه داد: برای این طرح پرورش ماهی، 700 میلیون ریال از سرمایه گذاری بخش خصوصی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه فومن تامین شده است.
وی با بیان اینکه در این طرح برای دو نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است، ادامه داد: در این طرح سالانه 25 تن ماهی گرم آبی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال تولید می شود.
وی با قدردانی از همکاری ادارات و نهادهای شهرستان فومن با بسیج سازندگی در اجرای طرح ها، بیان کرد: بسیج سازندگی با تمام توان علمی، تخصصی و نیروی انسانی خود آماده همکاری با دستگاه های اجرایی برای تحقق برنامه های اقتصادی و عمرانی بویژه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری را دارد.
وی اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور، کمک به دولت در خدمات رسانی، محرومیت زدایی و سازندگی با اولویت در روستاها و نقاط محروم و مرزی و نیز کمک به شناسایی و ایجاد زمینه های اشتغال از جمله مهمترین اهداف بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شمرده می شود.
به گزارش ایرنا، بسیج سازندگی در هفدهم اردیبهشت ماه سال 1379 بنا فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد و راه اندازی شد.
فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان،دارای دو بخش، سه شهر و 144روستا با بیش از 94 هزار نفر جمعیت است.گ/3
7294/ 603

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن