تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح فاضلاب شهرک صنعتی سیرجان بهره برداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح فاضلاب شهرک صنعتی سیرجان بهره برداری شد سیرجان - ایرنا - طرح فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک سیرجان در آیینی با حضور جمعی از مسوولان استان و محلی بهره برداری شد.


به گزارش ایرنا، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه در این آیین گفت: این طرح با اعتبار 75 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی به اتمام رسیده است که با خط انتقال به طول 15 کیلومتر آب فاضلاب کارخانه ها و کارگاه های شهرک صنعتی را جمع آوری و در روز 800 متر مکعب آب را وارد چرخه مصرفی برخی کارخانه ها و فضای سبز می کند.
شهباز حسن پور افزود: با افتتاح این طرح بسیاری از مشکلات زیست محیطی برطرف و با توجه به بحران آب در منطقه بخشی از نیاز آب برای کارخانجات تامین می شود.
وی بیان کرد: بیش از 300 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی شماره یک و دو سیرجان و نواحی صنعتی شهرهای پاریز، زیدآباد و بلورد فعال هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان هم گفت: طرح فاضلاب شهرک صنعتی سیرجان از مهمترین طرح های شهرک های صنعتی استان می باشد.
حمید قاسم نژاد افزود: تاکنون طرح فاضلاب در شهرک های صنعتی کرمان، رفسنجان، بم و سیرجان اجرا شده که با توجه به کم آبی مناطق نقش موثری را در تامین بخشی از آب مورد نیاز داشته است.
وی از وجود 18 مرکز صنعتی غیر فعال در سیرجان خبر داد و گفت: طرح های نیمه فعال و راکد که در سطح استان به 500 واحد می رسد توسط بنیاد برکت و با مشارکت این بنیاد و سرمایه گذار فعال و از حالت رکود و تعطیلی خارج می شوند.
قاسم نژاد با اشاره به فعالیت 40 شهرک و ناحیه صنعتی در استان افزود: یکهزار و 340 واحد صنعتی و تولیدی در این شهرک ها وجود دارد.
وی گفت: با افرادی که زمین را در شهرک ها گرفته و به تعهدات خود عمل نکرده اند برخورد قانونی می شود و سال گذشته 24 پرونده در قالب 912 هکتار از این افراد پس گرفته شد و 14 پرونده دیگر نیز در نیمه اول امسال رسیدگی و برابر قانون با شهرک های صنعتی برای واگذاری به دیگر سرمایه گذاران واگذار می شود.
در این آیین مقرر شد 50 هکتار زمین برای احداث واحدهای صنعتی در شهرک شماره یک سیرجان واگذار شود و نماینده مردم سیرجان و بردسیر از سرمایه گذاران دعوت کرد در احداث واحدهای جدید تولیدی و صنعتی سیرجان با توجه به موقعیت و زیرساخت های موجود اقدام کنند.ک/2
7435/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن