تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819462943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی نویسنده و خواننده رو در روی هم قرار می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وقتی نویسنده و خواننده رو در روی هم قرار می گیرند تهران - ایرنا - بسیاری از خوانندگان و مخاطبان همواره پس از خواندن کتابی معمولا مشتاق دیدن نویسنده آن کتاب می شوند که در واقعیت این امر به ندرت اتفاق می افتد.


ممکن است از نظر جغرافیایی خیلی از نویسنده ها فرسنگ ها از مخاطبان خود فاصله داشته باشند و یا در کشور دیگری زندگی کنند که امکان چنین ملاقاتی هرگز مهیا نشود.
بسیاری از خوانندگان وقتی به نمایشگاه کتابی وارد می شوند انتظار دارند که برخی ازنویسندگان مورد علاقه خود را ببینند. نمایشگاه بین المللی کتاب تهران این امکان را برای بسیاری از علاقه مندان فراهم کرده که هم از نزدیک با نویسندگان داخلی و هم با نویسندگان خارجی آشنا شوند.
این نمایشگاه همچنین این امکان را فراهم می کند که مخاطبان هم کتاب های مورد علاقه خود را پیدا کنند و هم باخالقان و ناشران آن آشنا شوند.
اما فقط این خواننده و مخاطب نیست که چنین مجالی برای آنان در نمایشگاه ها فراهم می شود بلکه خالقان و ناشران آثار نیز می توانند از نزدیک با خوانندگان خود آشنا شوند و از نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنان اطلاع یابند.
نمایشگاه کتاب در واقع ثمره سال ها تلاش و کوشش خالقان و پدیدآورندگان آثار و استادان و اصحاب اندیشه و نظر است و از این رو اختصاص مکانی مستقل و خاص برای آنان یک ضرورت محسوب می شود.
امسال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تهران موسسه خانه کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ایجاد سالنی به نام سرای استقبال از اندیشه گران و فرهیختگان تقریبا این فضا را آماده کرده بود.
این موسسه باهمراهی و همفکری گروهی از اهل فرهنگ بانامگذاری روزهای نمایشگاه کتاب، پذیرای اندیشه گران و نخبگان بود.در این مکان از تلاش و کوشش های خالقان آثار تجلیل شد.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تهران که از دهم اردیبهشت ماه کار خود را در مصلی تهران آغاز کرد امروز (شنبه) پس از 11 روز فعالیت پایان می یابد.
فراهنگ (2) ** 1569**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن