تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816380247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان دانشگاه آزاد تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشجویان دانشگاه آزاد تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار می گیرند رشت - ایرنا - مدیرکل صندوق رفاه و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت : دانشجویان این دانشگاه تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار می گیرند.


به گزارش ایرنا، ˈغلامرضا بوربورˈ عصر پنجشنبه در حاشیه سفر به گیلان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در رشت افزود : دانشجویان در صورت نداشتن هیچ گونه بیمه ای می توانند از بیمه پایه سلامت بهره مند شوند.
وی بیمه تکمیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را یکی دیگر از برنامه های این دانشگاه نام برد و اظهار کرد: نحوه ثبت نام و بهره مندی از هر دو بیمه در بخشنامه ای تا هفته آینده به واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در کشور ارسال می شود.
بوربور استفاده از ظرفیت خالی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های دیگر را از برنامه ها نام برد و خاطر نشان کرد : در این رابطه بین وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی کشور همکاری های لازم انجام می گیرد.
وی از صدور کارت دانشجویی هوشمند برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور خبر داد و تصریح کرد : صدور این کارت ها ابتدا به صورت پایلوت در دانشگاه علوم دارویی و تهران شمال اجرا و بعد در کل کشور انجام می گیرد.
مدیرکل صندوق رفاه و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان این مطلب که کارت های هوشمند برای دانشجویان این دانشگاه استفاده چندمنظوره دارد ، اضافه کرد : استفاده از سلف سرویس، پرداخت های دانشجویی ، تامین نیازمندی های دانشجویان به صورت اقساطی و ... از جمله کارایی این کارت هاست.
وی پرداخت وام های دانشجویی را از دیگر فعالیت های صندوق رفاه و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور نام برد و بیان داشت : سال گذشته، 242 میلیارد و 248 میلیون تومان از محل صندوق های رفاه دانشجویی پرداخت شد.
مدیرکل صندوق رفاه و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور خاطر نشان کرد : همچنین پارسال، 80 میلیارد تومان از وام های وزارت علوم بعد از فراغت از تحصیل به دانشجویان این دانشگاه پرداخت شده است.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز از جذب پنج هزار عضو هیات علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه خبر داد.
ˈحسین غریبیˈ در این نشست افزود: این تعداد طی سال جاری با برنامه ریزی های لازم جذب مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور می شوند.
وی جذب اعضای هیات علمی با مدرک کارشناسی ارشد در واحدهای سماء دانشگاه آزاد اسلامی در کشور را از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد نام برد و اظهار کرد : آمار جذب اعضای هیات علمی با مدرک کارشناسی ارشد هنوز مشخص نشده و به نیازهای دانشگاه بستگی دارد.
غریبی در رابطه با چگونگی جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: از حدود سه ماه گذشته سایت جذب اساتید به آدرس سایت دانشگاه آزاد باز شده است.
وی خاطر نشان کرد : بر اساس آخرین آمار جمع بندی از ثبت نام در این سایت ، تاکنون دو هزار و 400 نفر با مدرک دکتری، بیش از سه هزار و 500 دانشجوی دکتری که امتحان جامع را به اتمام رسانده اند و بیش از دو هزار و 400 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.
وی یادآور شد : ثبت نام کنندگان بعد از اعلام بایستی به واحدها مراجعه کنند که در صورت تایید صلاحیت علمی از سوی واحدها ، قراردادی یک ساله با آنها منعقد می شود و در طول این مدت فرآیند جذب طی خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور اظهار کرد : پس از طی فرآیند جذب ، با تایید صلاحیت عمومی ، قرارداد پیمانی مشروط منعقد می شود.
وی خاطر نشان کرد :در زمان حاضر این دانشگاه دارای 28 هزار و 800 عضو هیات علمی است.
همچنین معاون دانشجویی دانشگاه آزاد کشور در این نشست؛ از افزایش 50 درصدی حق الزحمه کار دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.
ˈسعید کاردارˈ افزود : قیمت پایه حق الزحمه کار دانشجویی بر اساس دوره های مختلف تحصیلی و سابقه کار در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت : کار دانشجویی به این معنی است که دانشجویی در واحدی در دانشگاه آزاد در صورت نیاز، کار یک کارمند در دانشگاه را انجام می دهد و به ازای آن حق الزحمه ای دریافت می کند.
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد کشور در ادامه خاطر نشان کرد: توجه به خوابگاه ها و ارتقاء سطح کیفی آنها از برنامه های مهم این معاونت است.
وی تعداد خوابگاه های دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور را بیش از 500 خوابگاه ذکر و تصریح کرد: از این تعداد، 50 خوابگاه غیرفعال است.
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور تصریح کرد : ارتقاء سطح خدمات رسانی در مراکز و واحدهای این دانشگاه از دیگر برنامه هاست که با جدیت دنبال می شود.
وی در رابطه با نقل و انتقالات دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: همه دانشجویان متقاضی برای نقل و انتقال بایستی تنها از طریق سامانه این دانشگاه اقدام کنند
در حاشیه سفر رییس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونانش به گیلان، نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان با ریاست عالی دانشگاه آزاد برگزار شد.
همچنین امروز با حضور محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی دو پروژه عمرانی پردیس علوم تحقیقات دانشگاه آزاد گیلان افتتاح شد.
بیش از 43 هزار دانشجو در 16 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.ک/3
7286/695/506
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن