تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818198206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناطق گردشگری استان اردبیل منطقه آزاد می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اردبیل: مناطق گردشگری استان اردبیل منطقه آزاد می شوند اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: در نظر داریم تمامی مناطق گردشگری استان اردبیل به نوعی جزو مناطق آزاد گردشگری شوند.


به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، مجید خدابخش در حاشیه سفر به شهرستان ˈنیرˈ افزود: با توجه به نظر مساعد مسوولان کشوری دامنه های سبلان در اولویت قرار گرفتن در پوشش منطقه آزاد گردشگری هستند.
وی با اشاره به طرح ایجاد منطقه آزاد گردشگری در سرعین گفت: هم اکنون این طرح توسط مشاوران در حال مطالعه است.
او به استعدادهای گردشگری و ورزشی شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: برای احداث کمپ تیم های ملی در استان 150 هکتار زمین مورد نیاز است که این میزان زمین مسطح در شهرستان سرعین وجود ندارد و می توان بخش هایی از این کمپ را در منطقه نیر و مشگین شهر احداث کرد.
وی که با خبرنگار ایرنا گفت و گو می کرد، با تاکید بر حضور سرمایه گذاران خصوصی در منطقه گفت: منابع دولت در بخش عمرانی کم است و برای آبادانی شهرهایی مانند نیر که ظرفیت های مختلف دارد بخش خصوصی باید وارد شود.
خدابخش دهکده توریستی سبلان نیر را نمونه ای از این طرح ها ذکر کرد که تاکنون حدود 50 میلیارد ریال در آن هزینه شده و نیاز است که بخش خصوصی درآن فعال تر مشارکت داشته باشد.
وی افزود: با هدف رونق شهر نیر برای چند پروژه مهم اعتبارات استانی تخصیص یافته که اگر به طور کامل تخصیص یابد این منطقه از محرومیت خارج می شود.
خدابخش با بیان اینکه یکی از سرمایه گذاران زمینی به مساحت 100 هکتار برای دامداری و تولید شیر و لبنیات و پرورش دام نیاز دارد، گفت : تلاش می کنیم کارخانه تولید شیر و لبنیات در شهر نیر احداث و دامداری و دامپروری در جای دیگری انجام شود.
وی افزود: مدیران استان باید با جذب سرمایه گذار و مشارکت دهی مردم دولت را در حمایت از زیر ساخت ها و سرمایه گذاران کمک کنند.
شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب استان اردبیل واقع است. این منطقه بواسطه قرار گرفتن در دامنه سبلان دارای آب های گرم معدنی و نیز چشمه های آب سرد می باشد.
این شهرستان همچنین دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی ارزشمندی می باشد.
7116/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن